Het is crème... lijkt me kliederig.
Sig, waar haal jij dat spul?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pellie schreef:geen idee! Gams staart is een vieze poep en modderpluim en het water is te koud om hem te wassen.
tinkiebel"]
[quote="Pellie schreef:Sig, waar haal jij dat spul?
Pellie schreef:ziet er mooi uit Sig! Bosgra? Bekende naam... wellicht hebben meerdere zaken hier dat spul dus wel. Nu nog een warm water kraan
Sharmila schreef:Ach jee dapperdier....als ie n vlieg wilt wegslaan slaat ie zichzelf straks neer....
Maar ff over t topic ik doe atijd kokosvet in Sjimmies manen, en daar worden ze heel mooi dik van en ze groeien sneller
Jellie schreef:Tjee.. ik heb nog nooit een staartzak gezien![]()
![]()
Zover ik uit je stukje begrijp loopt ze eigenlijk altijd wel met zo'n zak?
Waar koop je dan zoiets en is daar nog info over te vinden?
dapperdier schreef:'s winters wel ja eigenlijk... blijft ie lekker schoon! Zomers kan hij dus lekker los en vliegen wegslaan zonder zichzelf K.O. te meppen![]()
Op het westernforum vins je meer info over staartzakken ( even de zoekfunctie gebruiken en je vind zo wel 10 topics) en waar je ze kunt kopen. Ik maak ze zelf, op maat want een tinkerstaart wil nogal eens wat dikker zijn dan de gemiddelde quarterstaart.
Je kunt ze ook hoger vastmaken, maar dan moet je hem aan het haar vastmaken en niet om de wortel heen en dat lukt niet altijd met zo een zware staart in een zak... dan gaat ie zakken zeg maar.
O en Blizz is een HIJ! ( grrrr...WAHahaha!)