Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Cor plaatste hem in Hengelo echt niet op nr 1 dus Sarabande dat is echt gelul wat jij hier zegt. Daar sprong hij ook een stuk minder.
Het zag er echt goed uit, maar volgens mij heeft het liefje van Annet hem een paar keer rondgesprongen op andere wedstrijden, en die kan wel flink drukken.
Ik vind het verbazend dat hij in Hengelo en Weert heel gewoontjes sprong. En in Zuidbroek en Goes apart sprong. Overigens liep hij 2 dagen voor Zuidbroek ook in Marienheem.
Ik ben benieuwd hoe hij het in het M en Z gaat doen, want thuis dat dier helpen zal niet altijd blijven werken.
_Rick schreef:
Ik denk overigens wel de laatste keer dat ik mijn avond verpest om naar een 30-40 tal getrixte bokken te gaan zitten kijken die weinig van hun natuur laten zien mijns inziens.
Mathijs van asten reed voor 90% zeker express een foutief parcours , door de fout en omdat hij wel wist dat ie laag gepunt zou worden, want hij sprong als een krant. Zo bang, zo bang. Dat al die 4 1/2 Jarige paarden nog zo bang zijn als ze al zoveel hebben gezien en dan met zulke ruiters erop, nog maar amper van de grond af durven komen vind ik ronduit belachelijk en is mijns inziens makkelijk te verklaren.
Wat een brok ellende, ik ga niet meer kijken volgend jaar dat is zeker, ik ga ze wel volgen op de normale concoursjes, waar ze onder andere namen hors'concours worden gestart en dan heel normaal springen, in de competitie knallen ze ineens van de grond, nee het zegt me weinig meer. Hoef ik meteen niet meer naar Mr.Liefhebber te luisteren met zijn gebrul van de tribune, de man die gewoon blind is voor zijn eigen spul. Zeg niet dat zijn paarden allemaal slecht zijn, maar hij doet net of dat alles van hem wonderen der wereld zijn. Ik denk dat het triest gesteld is met de springpaardenfokkerij, en meer mensen met mij.
ceasario"]
[quote](de volgende keer gaat er geen mobiel mee, grrrr )
[/quote]
Geef mij mijn oud mobieltje maar, die ken je uit zetten.
[/quote]
Ach, ik doe het mezelf aan heWas op zich geen ramp maar ik had geen bereik ~~}> en dat was minder. En geef me dan toch maar dat nieuwtje
[quote="Candidat schreef:Dat paard heet toch eigenlijk Orient de L' Espoir? Zo heette hij in Zwolle nog wel...
Franske schreef:Ik was er ook, dit jaar eindelijk eens eerder afgelopen dan andere jarenWas wel gezellig, maar ze sprongen feitelijk allemaal nog zoals ik ze eigenlijk in mijn hoofdje nog had hangen
Op naar Den Bosch !
chantal1"]
[quote="Candidat schreef:Dat paard heet toch eigenlijk Orient de L' Espoir? Zo heette hij in Zwolle nog wel...