Springhengst voor kleine merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Springhengst voor kleine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:01

Nou daar zijn ze voor dus dat kan vast geregeld worden ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 20:42

@Anneliesdj idd!

Heel september in spanning gezeten om te kijken wanneer ze nu hengstig werd, niks.. En afgelopen week- staart om hoog en niet weg te krijgen bij de enterhengst! Is ze nu pas weer hengstig geworden :+

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ITKRLDHW-D.jpg

Bijna een halfbakken veulen gehad, want de enter hengst kwam bijna uit zijn box zetten :+ Maar goed, het goede nieuws is dat alles dus nog gewoon werkt. Nu hopen dat ze in februari ook weer hengstig wordt want dan kunnen we lekker vroeg beginnen met bij de hengst doen.

anneliesdj

Re: Springhengst voor kleine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:32

Beetje rare timing maar goed, het werkt nog :+

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-15 19:53

Ja, misschien is de hormoonhuishouding wel wat in de war geweest omdat ze voor de eerste poging hengstig is gespoten, ik weet het niet.

Quint doet het overigens nu wel goed op de wedstrijden, zag ik op facebook.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 22:30

Quint heeft net de hengstencompetitie in Zuidbroek klasse M gewonnen! Was er jammer genoeg niet bij omdat de hengstencompetitie nu niet in mijn vakantie gehouden werd, maar zag het op de site vh kwpn. Gaat lekker!

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 09:31

Hinke schreef:
Quint heeft net de hengstencompetitie in Zuidbroek klasse M gewonnen! Was er jammer genoeg niet bij omdat de hengstencompetitie nu niet in mijn vakantie gehouden werd, maar zag het op de site vh kwpn. Gaat lekker!

Is het nog gelukt?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-16 23:53

Heb het dit jaar niet meer geprobeerd :D Wel nog heel lang erover na gedacht maar paard loopt nu weer helemaal goed en heb het wedstrijd rijden weer opgepakt *\o/* als ik nu haar liet dekken kan ik heel lang geen wedstrijden rijden. Ik kan haar dan beter over een paar jaar als we niet meer verder kunnen komen met de wedstrijden laten dekken. Of dat quint wordt of een andere hengst zien we dan wel weer :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 23:03

Even een update: Ik Ben toch weer aan het overwegen Haar bij de hengst te doen ze loopt als een kievit en de blessure is niet meer terug gekomen maar heb bedacht dat ik Haar het grootste deel vd dracht gewoon kan rijden. Zag alleen wel dat Quint nu alleen diepvries is. Kan natuurlijk altijd voor iets Anders gaan maar Ben er nog niet uit Suggesties zijn uiteraard nog welkom