Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marnel93 schreef:lisch schreef:Gotcha utopia? Mijn dames verwachten er een veulen van zie onderschrift ook foto's in te vinden super braaf mooi en fijn pasje lopen
Is voor mij een beetje te klein, is maar 1.66 en wil toch een beetje maat!!
lienbono schreef:Ik weet niet of het nog relevant is maar ik hoor toch enkel positieve dingen over Lord Leatherdale nakomelingen. Heb er zelf ook ééntje en die is echt braaf, zowel i/d hand als onder het zadel.
ikheetesmee schreef:Ik zou ook even goed kijken naar Duitse hengsten. Ik heb daar zelf niet gek veel verstand van maar voor Duits advies zou ik een goede fokker opbellen..
En anders evt Gelders.. Alexandro p vind ik een hele gave met leuke nakomelingen..
Wat is eigenlijk je doel met het veulen? Houd je m voor jezelf?
pillow schreef:Het topic is nu bijna een jaar oud. Toch wel veel tijd gehad om na te denken over wel of niet dekken en welke hengst. Je hebt vorig jaar al veel optie's aangedragen gekregen, maar je weet het dus nog steeds niet. Bij twijfel niet inhalen zeggen ze dan.
Marnel93 schreef:Weer even een berichtje. Graag nog even jullie mening. Ik hoor meningen van verschillende kanten, wel of niet dekken? De fokkers waar ik op stal sta zeggen 'je kunt het gerust proberen', weer een andere fokker zei 'niet fokken met een merrie zonder predicaten die geen topbeweger is! Wat denken jullie?
Op mijn eventuele lijstje staan nu:
Toto jr
ferguson
daily daimond
of een goede duitse hengst