Ze is pas 10 maanden he. Ze heeft denk ik als klein veulen wel gras gezien, maar dat weet ik niet zeker. Ze krijgt nu, begreep ik, wel beetjes gemaaid gras.
Komt goed nu. Ik weet nog niet wanneer ze op de nieuwe stalling de weide opgaan, om me heen zie ik dat er al een aantal weides geopend zijn. Ik hoop eigenlijk heel snel
Nog een uurtje en dan ga ik richting Strijen. Spannend, heb dit keer wel redelijk geslapen. Al had ik natuurlijk wel nachtmerries, dat ik de weg kwijt raakte pfff. Gelukkig heb ik TomTom
Nou het is gelukt hoor. Ik ben helemaal gesloopt haha ik doe het verhaal met foto's
daar gaan we dan, uit de stal naar de trailer
even nog rond kijken
mam wat is dat ding?
oke we proberen het eerst met lokken
dan moeten we toch maar een handje helpen
na een beetje drama, staat ze toch rustig op de trailer
op de plek van bestemming, de rit verliep super soepel
achteruit eraf wilde ze niet, dus dan keren we maar om
tja waarom eraf als het erop ook best leuk is
oke toch op de grond
ehh mam ik wil hier niet naar beneden
uiteindelijk toch in de bak
Wat een heerlijk ding zeg. Laden ging precies zoals ze vroeger ook deed. Ik zei al, voor druk gaat ze niet en dan gaat ze zitten. Ja hoor, dat deed ze idd, gelukkig is ze nog niet groot en sterk, dus konden we een handje helpen we hebben na een tijdje de paddock van de mini's en de bak, naar elkaar open gezet. Dit ging heel goed en ze werd direct geaccepteerd. ze had ook een arabiertje staan erbij, maar die deed later toch wel lelijk. Dus we hebben de omheining weer open gezet en toen was het prima
Kentaro
Geplaatst: 17-04-15 15:37
Daar is ze!!!! Wat fantastisch dat het zo goed gegaan is!! Wat heeft ze toch een heerlijk vriendelijke uitstraling! Heel veel geluk met haar, en veel foto's plaatsen?!
Shirley
Geplaatst: 17-04-15 15:39
Geweldig! Wat een prulletje is het nog
Welkom Thuis, Demi
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-15 15:41
Ja ze is ook echt heel erg vriendelijk, ze bijt en schopt niet en wilde toch steeds knuffelen. Ook in de bak, kwam ze toch even wat steun bij me halen.
Maar ze is ook en stuk gegroeid, ik dacht eerst rond de 1.35, maar ze was net zo groot als het arabiertje en die is rond de 1.42/1.45. Denk dat mevrouw toch geen pony maat blijft, maar richting paard gaat haha
Geweldig! Heel veel plezier, fijn dat het zo goed is gegaan!
Kentaro
Geplaatst: 18-04-15 13:06
en vanacht lekker kunnen slapen?? hoe gaat het met haar op haar nieuwe stekkie??
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-15 17:50
Ik kreeg gister avond nog een berichtje, dat ze toch weer opgejaagd was en over het draad gesprongen was. Nou is het draad gelukkig heel laag, dus ze had zichzelf niet bezeerd. Uit paniek kon ze gewoon de opening niet vinden. Ze hebben het lint gesloten en haar lekker de hele bak voor zichzelf gegeven.
Vanochtend stond ze heerlijk te eten
En voor dat ik aankwam, kreeg ik nog een foto ge-appt
Zo lag ze nog toen ik aankwam, heb haar heerlijk liggend kunnen kroelen. Ze ging er zelfs helemaal voor liggen, lekker languit genieten van de kriebels, de aandacht en de zon.
Kentaro
Geplaatst: 19-04-15 17:30
Wat super lief! En wat een vertrouwen al, als je haar nu al liggend kunt kroelen!!
Helaas blijven ze steeds jagen en is ze nu 4x over het lint gestapt/gesprongen.
Ze hebben nu het lint verhoogd en ze is met weer een ander samengezet. Vooralsnog gaat het goed, ook is het stroom wat opgehoogd. Ik hoop dat ze er nu achter blijft.
Alleen zag ik vandaag dat ze ook luis heeft, zeer waarschijnlijk meegenomen van de vorige stal. Morgen gaan we ze allemaal insponzen. Had even overlegd met de veearts, dus dat gaan we doen.
Kentaro
Geplaatst: 19-04-15 17:44
Wat vervelend zeg! Nu maar hopen dat het vanaf nu dan goed blijft gaan! En hoop uiteraard ook dat 1x sponzen voldoende is om van die luizen af te komen.