Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elenaMM77 schreef:Het geld meenemen in coupures van 50 moet ik maar eens gaan overwegen als een paardje mij echt aanstaat.. dat kan wel eens doorslaggevend zijn haha..
*wappert even... Ruikkkkkkkkk maar eens.. heb het telefoon nummer van de paardentaxi ook op zak lol*
hij gaat nog verder zakken... Want het kost hem ook geld om het beest nog jaren te laten staan... Neon schreef:Nou afwachten dan maarhij gaat nog verder zakken... Want het kost hem ook geld om het beest nog jaren te laten staan...
.Kletskousz schreef:Door omstandigheden moet ik opzoek naar een nieuw sport paard, ik sta hier echt versteld van alle prijzen die gevraagd worden.
Nu heb ik een paard op het oog, maar naar mijn inziens word daar een veelste hoge bedrag voor gevraagd. Maar wil wel een goed bod uit brengen omdat dit paard voor mij ook wat emotionele waarde heeft, maar deze niet mee wil laten rekenen in de koopprijs.
Betreft een merrie van 1,58 hoog. Papier moeders kant is bekend, betreft veulen uit mijn eigen merrie, maar ook niet heel bekend.
6 jaar en heeft nog niks gelopen. Loopt op B niveau en meer moeten we niet verwachten. Haar kwaliteiten zijn wel aanwezig met training.
Desbetreffende paard staat in België wat misschien weer anders is dan de Nederlandse prijzen. Vraagprijs voor dit merrietje bedraagt 4800€
Nu vind ik dit te veel gezien leeftijd niveau en klein stokmaat.
En ben graag benieuwd wat jullie vinden omtrent de omschrijving, blijft natuurlijk altijd zo inschatten via internet.
Kletskousz schreef:De koper komt aan deze absurde hoge prijs omdat het dekgeld "1000,-" was en alle jaren stalling. Nu is het veulen niet door hem gefokt dus hij heeft ook nooit t dekgeld hoeven te betalen.
Kletskousz schreef:Bedankt allemaal! Dan zal ik maar niet vertellen dat wij een bod gedaan hadden van 3000,- wat de verkoper niet accepteerde :p
Paard heeft verder geen bijzondere dingen, nooit uitgebracht. Alleen B niveau gereden. Papier zit erbij maar geen hele interessante fok papier.( moeder was in ons bezit)
Ik wil dit paard graag( mits de prijs reëel is) omdat wij helaas onze merrie zijn verloren en dit is haar enigste veulen die bij toeval te koop staat. En mocht het de kwaliteiten van moeders hebben, dan hebben we een zeer leuk basis sport paard aan. Maar dat is af te wachten hoe het dier zich ontwikkeld.
De koper komt aan deze absurde hoge prijs omdat het dekgeld "1000,-" was en alle jaren stalling. Nu is het veulen niet door hem gefokt dus hij heeft ook nooit t dekgeld hoeven te betalen.
anneliesdj schreef:Kletskousz schreef:De koper komt aan deze absurde hoge prijs omdat het dekgeld "1000,-" was en alle jaren stalling. Nu is het veulen niet door hem gefokt dus hij heeft ook nooit t dekgeld hoeven te betalen.
Huh? Er zat toch alleen papier bij van moeders kant?
Die kerel heeft duidelijk geen enkel paardenverstand dat hij denkt dat hij alle jaren stalling terug krijgt bij verkoop haha
Kwanyin schreef:Neon schreef:Nou afwachten dan maarhij gaat nog verder zakken... Want het kost hem ook geld om het beest nog jaren te laten staan...
Welnee, juist omgekeerd. Hoe langer het paard er staat, hoe langer hij stalgeld moet betalen en hoe meer hij in de prijs moet gaan verekenen![]()
.
.
(ga ik te ver als ik niet enkel de kosten van stalling terug wil maar alle kosten voor de hoefsmid, ontworming en dierenartsen met terugwerkende kracht terug wil hebben? Ik zie opeens dollartekentjes
haha)
. Als er talent in zit weet je dat nog niet eens zeker. Kan je er beter een voor 3000 kopen waarvan het talent zeker is._ENGEL_ schreef:Ik kreeg laatst het advies van mijn man en dat luidde:
Beter te duur, als niet te koop.
Als dat paardje in je hoofd zit en je hebt het geld, waarom niet? Het is maar geld.
Ik zal maar niet schrijven wat mijn pony kostte, maar ben blij dat ik het gedaan heb!
anneliesdj schreef:Nu wordt ik wel heel nieuwsgierig, wie heeft een link naar de adv?