Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mika11 schreef:Ze zitten er al een hele tijd over te denken om een keer met de merrie te fokken.
Maar...met welke hengst, dat is juist de vraag.
Zelf neigen ze naar Alexandro P, omdat het zo'n prachtig paard is.
diktrom schreef:.Muisssx schreef:Merrie hete Liberty, ZepxEsprit. Ik heb nog wel een foto van haar als je daar ook intresse in hebt.
Ja zeker geintresseerd leuk! Ik heb haar gevonden, gefokt bij A.C.T Goedmaat Bronsvoort te Berkhout. Hier staat klasse L1+4 Esprit is een Afrikanner merrie. Dat is dan ook wel weer grappig want wij hadden thuis ook een Afrikanner merrie Zelvera en daaruit hebben we Goya (v. Zep) gefokt. Dat was mijn paardje!
.
mika11 schreef:Ze zitten er al een hele tijd over te denken om een keer met de merrie te fokken.
Maar...met welke hengst, dat is juist de vraag.
Zelf neigen ze naar Alexandro P, omdat het zo'n prachtig paard is.
NatasjavE schreef:Komen die grote oren bij Zep vandaan? Die van mij heeft ook van die schotelantennes![]()
En mijn Alexandro heeft van die kleine oortjes
, was ook een groot paard 
diktrom schreef:NatasjavE schreef:Komen die grote oren bij Zep vandaan? Die van mij heeft ook van die schotelantennes![]()
En mijn Alexandro heeft van die kleine oortjes
Ja Zep had best wel grote oren![]()
![]()
, was ook een groot paard
Ze waren ook vooral breed en hadden niet een naar binnengedraaid puntje (als je begrijpt wat ik bedoel)

Haar oren vullen het geheel keurig op.
NatasjavE schreef:[ Afbeelding ]
![]()
Je hebt toch van die vliegenetjes met van die oren erin? Die oren hangen bij bijna iedereen slap. Behalve bij Baasje.Haar oren vullen het geheel keurig op.
En ze kan er heeeel goed mee horen![]()
Volgens mij is dat het Trakhenerbloed. Bella heeft van die Trakheneroren. Als ze ontspannen is met rijden kunnen ze ook zo flappen.
[***] schreef:[ [url=m/Wu1HkC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een Vitens merrie. Die fokt meer richting Zep dan richting Parcival vind ik, zijn grootramige en soms best zware paarden
[***] schreef:[ [url=m/Wu1HkC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een Vitens merrie. Die fokt meer richting Zep dan richting Parcival vind ik, zijn grootramige en soms best zware paarden
ingvdh schreef:Wat leuk!
De buurman van mijn paard is een zoon van Zep (x Renovo geloof ik). Hij heeft me al heel wat geholpen met mijn paarden verkeersmak te maken, hij ging altijd met mee als maatje. Inmiddels wordt hij een jaartje ouder maar doet het nog prima. Lars heeft in zijn jonge jaren nog M gesprongen en reed naast mijn bazuin zoon in de carrousel mee.
NatasjavE schreef:[ Afbeelding ]
![]()
Je hebt toch van die vliegenetjes met van die oren erin? Die oren hangen bij bijna iedereen slap. Behalve bij Baasje.Haar oren vullen het geheel keurig op.
En ze kan er heeeel goed mee horen![]()
Volgens mij is dat het Trakhenerbloed. Bella heeft van die Trakheneroren. Als ze ontspannen is met rijden kunnen ze ook zo flappen.