Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Van Esse golden bigwig maa 1 filmpje toen liepen er mensen voor me langs. En naar het einde toe begon mijn batterij leeg te raken dus toen maar 1x lijntje..
. kainda schreef:Van hem heb ik ook foto's jaRobin heb jij een mooie foto van Hooghei's King?
Hij moest al als eerste in de ring.

_RobinA_ schreef:kainda schreef:Van hem heb ik ook foto's jaRobin heb jij een mooie foto van Hooghei's King?
Hij moest al als eerste in de ring.
Ik vond nr. 30 (Rivaldo H x Woodrow Carisbrooke) de beste qua beweging. Ik was niet de enige, want alleen deze hengst kreeg applaus van het publiek.
@jobamara: hoe is jouw veulen van Eclips qua beweging, type en dergelijke?
jobamara schreef:Bedankt voor de info, klinkt goed!Robin, denk dat ik weet welke je bedoelt zal zo video is terugkijken. Onze Eclipse is best kopietje van paps, werd bruin geboren maar wordt steeds zwarter op pagina 1 onderaan staan wat foto's in een link. De schetser en kwpn hengstenhouder vonden dat ik de merrie weer terug moest dekken met Eclipse maar we hebben haar dit jaar leeg gelaten, zijn wel zoekende voor dit jaar. Zijn galop is heel goed, draf best hij laat zich alleen niet makkelijk wegjagen is heel brutaal de hoefsmid had nog nooit zo een gezien die al zoveel hengst was. stap had vind ik iets ruimer mogen zijn maar weet niet of je dat nu al kan zien ons 1e veulen.
Sky_As schreef:Volgens mij nog 1 (die tijdens de eerste keuring klinische niet door kwam), maar deze pony is van ons geweest en hebben nog veel contact met de nieuwe eigenaar en degene die hem gefokt heeft, vandaar dat we alles zo snel wisten. Zijn superblij want het is een erg goede pony. Loopt ook al in de sport.
, ja in de buurt en dan zitten wij nog tegen Chaam aan en niet echt in Strijbeek.