@sneeuwpop: 5 jaar is inderdaad lang, maar omdat ik nu nog zeker 3 jaar op school zit en goed wil sparen voor de aanschaf en een potje voor de overige dingen vind ik dat het dan ook pas realistisch is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassidy schreef:Zomaar even een link naar een artikel voor degenen die zeggen dat een gezond veulen niet komt te overlijden.
http://www.horsecollaborative.com/zenya ... -accident/
Ongelukken kunnen altijd gebeuren!
kohtje schreef:Maar stel je kan thuis op je eiegn weiland wat veulens laten opgroeien dan hoeft dat toch niet heel duur te zijn?
) bij mij ook een bewuste keuze geweest.... Ik heb rugklachten al 14 jaar en na de verkoop van mijn Lichte Tour paard had ik besloten even " rust " te nemen ... Dit heeft super uitgepakt,
ik ga zo 1 a 2 keer in de week heen ( nu zeker 2 keer ivm zwangerschapsverlof en ze staan weer binnen met z'n allen ) en dan borstel ik hem lekker en wandel wat met hem ..... In Feb gaat hij naar een " grote paardenstal " verhuizen , dan gaat het leven beginnen voor hem en in mei mag hij leren paardrijden