SandravdB schreef:Omdat de eigenaar van solano hem graag beschikbaar stelt voor lagere prijs is het ineens een mindere hengst, ben ik het niet mee eens, goede bloedlijnen, super karakter, presteert goed onder het zadel, is een jongere hengst die nog iets moet groeien in zijn bouw maar veel voordelen heeft. En is vrij van vosgen dus kan op vos is er niet.
Vraag me trouwens af, hoeveel mensen die hem nu negatief beoordelen hebben dit paard in het echt gezien, ik heb hem twee keer gezien, op ledendag waar hij mee deed aan dressuur en op de keuring, keurmeester van dit jaar was niet gul met punten geven dus punten voor beweging zijn erg netjes voor deze keurmeester, is gewoon een leuke correcte hengst waarvan de eigenaar een liefhebber is die trots is op zijn paard en wil concureren door dekgeld laag te houden dat hij beschikbaar is voor mensen die ook minder uit te geven hebben, dit is dus niet omdat het een mindere hengst is.
Ik vind deze pre hengst verder ook heel netjes uit zien,maar of je een haf met pre moet kruisen,daar zet ik graag tekens bij.maar de kruising hier boven vind ik best een leuk exemplaar.ts succes