vrouwke schreef:Maja, hij zal de behoefte wel hebben.
Kan je niet zo'n nep paard erbij zetten, eentje van plastic?
of zoiets..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_l_amanda_l_ schreef:vrouwke schreef:Maja, hij zal de behoefte wel hebben.
Kan je niet zo'n nep paard erbij zetten, eentje van plastic?
of zoiets..
[ Video ]
Cayenne schreef:moyra schreef:Ik begrijp niet helemaal waarom er zo lollig over gedaan word.
Naar aanleiding van ts haar vorige topics krijg ik er een nare smaak bij.
Dat heb ik dus ook. Kan eigenlijk alleen maar medelijden met dit dier hebben en vind het jammer dat zijn welzijn niet voorop gezet word
Tendance schreef:Ik vind dit een beetje een rare reactie, want wat in de OP staat, bestaat echt.Kom op ts! Hoeveel sterke verhalen komen er nog.
Laat me raden. Je merrie mist een eierstok en heeft een verplaatste baarmoeder. Nu heb je een hengst gekocht die dit doet en niet goed gaat bevruchten.
Binnenkort heeft je merrie een ontsteking in haar baarmoeder en moet waarschijnlijk geopereerd worden.
Je kiest er vervolgens voor om toch je hengst te laten castreren, maar hij blijkt een zeldzame omtrekkende bal te hebben....
Echt. Geloof je de sterke verhalen zelf nog?
KoudbloedKim schreef:Tendance schreef:Ik vind dit een beetje een rare reactie, want wat in de OP staat, bestaat echt.Kom op ts! Hoeveel sterke verhalen komen er nog.
Laat me raden. Je merrie mist een eierstok en heeft een verplaatste baarmoeder. Nu heb je een hengst gekocht die dit doet en niet goed gaat bevruchten.
Binnenkort heeft je merrie een ontsteking in haar baarmoeder en moet waarschijnlijk geopereerd worden.
Je kiest er vervolgens voor om toch je hengst te laten castreren, maar hij blijkt een zeldzame omtrekkende bal te hebben....
Echt. Geloof je de sterke verhalen zelf nog?