Wit plukje kan je altijd verfen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FriesWytske schreef:_Silke schreef:Onze buur is een dierenarts en heeft ons een chiplezer geleend![]()
De ouders staan niet vermeld in het paspoort.
Morgen even met het stamboek bellen. En het chipnummer doorgeven. Misschien kom je er zo achter.
Maar ben bang dat je veel te veel hebt betaald voor een papierloze fries.

zeg maar en je hebt toppers zonder pappieren en ach wie kijkt er nu naar papieren als je geniet van je paardje
enne weet je ..2 dingen weet je zeker.Vader was een hengst en moeder was een merrie .
..Okay een beetje flauw van me maar ik probeer te zeggen ga gewoon lekker genieten en maak er het allerbeste van
Suc6 _Silke schreef:Ik heb haar ouders gekend omdat ze van kennissen. van ons waren.
Haar ouders waren niet ingeschreven in het stamboek en ze hebben nooit wedstrijden ofzo gedaan...
Ik begin ook te vrezen dat ik bedrogen ben door die handelaar
In ieder geval heel erg bedankt om mij te helpen en dit opgemerkt te hebben!
Edit: typfouten
_Silke schreef:Ik heb haar ouders gekend omdat ze van kennissen. van ons waren.
Haar ouders waren niet ingeschreven in het stamboek en ze hebben nooit wedstrijden ofzo gedaan...
Ik begin ook te vrezen dat ik bedrogen ben door die handelaar
In ieder geval heel erg bedankt om mij te helpen en dit opgemerkt te hebben!
Edit: typfouten
Nou ja, kan gebeuren blijkbaar. Helaas dus niet naar de keuring, maar gelukkig wordt het paard er verder niet anders van. Ik hoop dat je nog heel lang plezier van haar zult hebben!
en blijft ze de Pyrreke waar jij super trots op bent.