wij staan met onze 3 tinkers in Arensgenhout, Bosscherhof..........Lol ben jij dat diegene met de tinker die ik regelmatig tegenkom op de kerseboompjesweg?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij staan met onze 3 tinkers in Arensgenhout, Bosscherhof..........
Zandro schreef:Hoi, Ja, daar rijd ik regelmatig...uhm, dat is toch daar bij Wijnandsrade?? Ik heb een kleine zwarte tinker met witte sokken en een witte bles.
hmmmm...nu probeer ik me jou toch te herinneren....
Bosscherhof ken ik niet....is dat een pensionstalling?
Klein wereldje niet?![]()
![]()
in Arensgenhout? Mooie privestal met goede faciliteiten
Ik denk dat ik wel al vaker gezien heb
Ik kom regelmatig tinkers tegen daaro
wij zijn destijds ook bij Bemelmans geweest maar die had toen geen 3 stallen vrij. Toen zijn we verder gaan kijken en zijn we in Arensgenhout uitgekomen
Zandro schreef:Nu was ik gisteren bijna "om", in die zin dat ik had bedacht hem gewoon op de ruinenweide te zetten, hoor ik van mijn buren op stal dat hun paard het afgelopen half jaar al 3 keer kreupel heeft gelopen door een klap van 1 specifiek paard op de ruinenweide. Paard had gelukkig steeds alleen wat blauwe plekken...maar toch![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft me weer flink aan het twijfelen gezet
hebben jullie wel weidegang in de winter? Vroeger was het bij deze stal zo dat ze in de winter alleen in de stapmolen kwamen
Mijn zus wil toch samen op de wei gaan staan vanwege de verwachtte onrust op de tuinenweide. We willen nog 2 andere mensen vragen die nu ook hun paarden lang buiten laten staan (en die nu ook op de ruinenweide staan), of zij ook op de wei met ons zouden willen. Omdat Jos de nieuwe weides nog moet indelen willen we vragen of hij een 4 paards weide voor ons zou kunnen maken. Dan staat hij toch in een kudde; maar een kleine kudde die stabiel is
Dan zou ik heb toch m oeten zien staan
Zandro schreef:Ja, even duimen dat het doorgaat![]()
![]()
Allienda: Dat denk ik wel; die van mij staat in de weien direct achter de ruinenweide; vanaf de straat de derde wei.
Volgens mij heb ik die van jou ook vaker zien staan; staan ze rechts van de stallen? (zeg maar aan de andere kant van de andere weides?)
lol, Cool zeg. Ik ga je straks ff PB-en ipv dit topic te spammen
Maarrrrr.... nu diende zich onverwachts een leuk aanbod aan. Op een 3 paards weide is 1 paardje verkocht. Er is daar dus nu 1 plekje vrijgekomen. 1 eigenaresse vroeg mij de weide te gaan delen; zij heeft ongeveer het zelfde idee over weide beleid voor de paarden als ik; dus dat komt goed uit; kunnen we elkaar een beetje uithelpen