Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nanno_123 schreef:Jede123: hoe groot is ze?
ze lijkt op deze foto best wel op die van mij.. ben benieuwd of je nog meer foto's hebt!
Jede123 schreef:Nanno_123 schreef:Jede123: hoe groot is ze?
ze lijkt op deze foto best wel op die van mij.. ben benieuwd of je nog meer foto's hebt!
Hahah denk het niet ken haar nieuwe eigenaar namelijk;) of je moet haar toevallig zijn haha
maar dit is een andere foto van dr, nu meer van de voorkant haha
ze is trouwens rond de 1.70 heb haar gemeten in het begin ooit. toen was ze nog een guppy en 1.68 maar ze is wel gegroeid!
[ Afbeelding ]

masja schreef:Ja fijn paardje. Nog wel wat hangerig op de hand dus vandaar dat belonen in draf en galop. Steeds even los laten
Vanmorgen mocht ze weer mee naar de les en daar liep ze weer erg fijn. Zijn er nog niet, maar we worden als langzaam aan een team.

bud_gloor schreef:Mag ik mij ook melden.
Ik heb een 4 jarige United ruin, een United x TCN Partout. een grote vos van 1.82!
[ Afbeelding ]

Malou9 schreef:bud_gloor schreef:Mag ik mij ook melden.
Ik heb een 4 jarige United ruin, een United x TCN Partout. een grote vos van 1.82!
[ Afbeelding ]
Wouw knap paard hoor en grooooot! Al wedstrijden mee gestart zo te zien?
masja schreef:Test via MijnalbumThanks voor de tips!
Drafje
[ Afbeelding ]
Even belonen in de galop
[ Afbeelding ]
Andere kant op
[ Afbeelding ]
1e bosritje samen met Void. Ze deed net of het de normaalste zaak van de wereld was om in het bos te lopen
[ Afbeelding ]
.
. 

.

mavantos schreef:Citaat:Dank je wel! Ja 2 weken geleden heb ik voor het L2 gestart, ook heb ik met hem al PAVO cup gereden en de President Dressage Cup!
Wat waren je punten? Ziet eruit als een leuk paard!

bud_gloor schreef:Op de Pavo waren we bij de selecties door met 77.5, op de halve finale hadden we 74 punten! De teller staat inmiddels na 2 keer L2 starten al op 5 winstpunten. we gaan erg hard!