Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En het is inderdaad al vaker gezegd, de gezichtsharen groeien zó hard dat ze er misschien een paar dagen last van hebben. Als ze er al last van hebben... Gini schreef:Waarom? Omdat je het ene zelf toepast en het andere niet?
Tastharen van showpaarden zijn er ook net wel iets langer dan een week af, die worden wekelijks afgeschoren/bijgeknipt.

Fiffill schreef:Magrathea schreef:Wat wordt er dramatisch gedaan hier zeg. Van alle dingen die er gebruikelijk zijn in de show en fokwereld vind ik wimpers wegscheren nog wel het minst erge... Maar goed, daar gaat het hier niet over![]()
Ik lees hier een hoop boegeroep en "kwellingen door de mens opgelegd", nou besef je dan ook dat door het "de mens" te noemen je jezelf daar ook onder schaartEn het is inderdaad al vaker gezegd, de gezichtsharen groeien zó hard dat ze er misschien een paar dagen last van hebben. Als ze er al last van hebben...
Nee, ik kan er niet wakker van liggen. Als ik zie wat voor een drama er hier gemaakt wordt van het wegscheren van wimpers heb ik er nog wel een paar voor je waar je dan helemaal van van je stoel van valt denk ik.
En daar gaan we weer met de suffe vergelijkingen! Er zijn een heleboel zielige kindjes in Afrika, dus dan mogen we eigenlijk geen mening hebben over wat voor 'ergs' er wel niet allemaal in de showwereld wordt gedaan. Of wat dacht je van Gaza? Of al die arme beesten die worden opgehokt voor de slacht?
Er is altijd wel wat ergers in de wereld
Fiffill schreef:Maar waarom moeten die andere dingen er bijgehaald worden? Dat er ergere dingen zijn wil toch nog niet zeggen dat je dit niet sneu mag vinden?
NathalietjeB schreef:maar ff een andere vraag aan de mensen die wel scheren voor de show
als je ervoor kiest om voor show de ogen te scheren kan je de wimpers toch gewoon laten zitten want je scheert toch enkel het ooglid kaal zodat het oog beter uit komt?
en zijn er ook paardjes waarbij je de ogen en neus niet scheert?

Die 2e vind ik dan weer niks 

. Enkele berichten die echt off-topic waren zijn verwijderd.