Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dusja1 schreef:--
KingYasFenn schreef:Dusja1 schreef:--
Volgens mij is TS ook zeker niet alleen opzoek naar een pony ter overnamen, dat zou een helemaal top zijn, maar ze wil ook vooral eens hoogte krijgen naar hoeveel wellsedamertjes er nou eigenlijk rondlopen op deze aardkloot haha![]()
En natuurlijk is het dan fijn als ze misschien weet dat al die ponytjes ook een super fijn huisje hebben
) Maar stonden ze dan toch in de tolberg? Tegenover mijn verzorgpony's staat een wegrestaurant 't anker en daarbij is een mini/ shetlander fokkerij die nu al een hele poos leeg staat. Misschien handige informatie waar ze konden gestaan hebben?
ninaj123 schreef:Ik weet niet of je ze al gevonden hebt (ben te lui om de hele topic te lezen) Maar stonden ze dan toch in de tolberg? Tegenover mijn verzorgpony's staat een wegrestaurant 't anker en daarbij is een mini/ shetlander fokkerij die nu al een hele poos leeg staat. Misschien handige informatie waar ze konden gestaan hebben?
Ik moet even heeeeel ver terug ik mijn gedacht.. LoveChamp schreef:ninaj123 schreef:Ik weet niet of je ze al gevonden hebt (ben te lui om de hele topic te lezen) Maar stonden ze dan toch in de tolberg? Tegenover mijn verzorgpony's staat een wegrestaurant 't anker en daarbij is een mini/ shetlander fokkerij die nu al een hele poos leeg staat. Misschien handige informatie waar ze konden gestaan hebben?
Nog niet echt iets gevonden wel namen waar ik blij mee benIk moet even heeeeel ver terug ik mijn gedacht..
De wei lag aan een grindweggetje maar langs de wei liep wel een asfalt straat de wei was in 2 stukken verdeeld en in het midden de 'inloopstal' en dan konden ze links en rechts staan. links stonden altijd de merrie met pasgeboren veulens volgens mij. De stal was groen als ik me goed kan herinneren. Mijn opa had ook een groene auto
Misschien zou je eens op google maps kunnen kijken of dat het is, kzal t adres eff opzoeke
ninaj123 schreef:Wouwbaan 165, Roosendaal
Stukje buiten de tolberg ;3 Hier nog even een linkje naar de pagina van jetje van de wellsedam![]()
http://www.allbreedpedigree.com/jetje+van+de+wellsedam
orthillo schreef:Hallo
Heb ook even voor je gezocht en het volgende gevonden.
Anja van Wellsedam
http://www.staldeblakerweide.nl/pagina22.html
Is dit één van de pony's die je zoekt?