Jae staat wel ingeschreven, toen mocht dat nog mits het paard gecastreerd werd. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jae staat wel ingeschreven, toen mocht dat nog mits het paard gecastreerd werd. 
Cassidy schreef:Bij de Quarters mochten de Cremello's en Perlino's ook niet ingeschreven worden, dus mensen keken wel uit voordat ze Creme op Creme zetten....

polina schreef:Cassidy schreef:Bij de Quarters mochten de Cremello's en Perlino's ook niet ingeschreven worden, dus mensen keken wel uit voordat ze Creme op Creme zetten....
Nou ik vind het een bijzonder veulen en zeker geen verkeerd veulen vanwege de kleur. De kleur doet me er niet eens toe er is niet eens bewust op gefokt. Ik wilde enkel mijn veulen laten zien omdat ik er trots op ben.
crazycactus schreef:@polina je hebt zeker geen verkeerd veulen hoor, het was vroeger niet zo wenselijk omdat er allemaal nadelen aan zouden kleven. Maar wees gerust, mijn ruin is 22 en nooit last gehad van zijn cremello-zijn
Cassidy schreef:Cassidy schreef:Bij de Quarters mochten de Cremello's en Perlino's ook niet ingeschreven worden, dus mensen keken wel uit voordat ze Creme op Creme zetten....
Nou ik vind het een bijzonder veulen en zeker geen verkeerd veulen vanwege de kleur. De kleur doet me er niet eens toe er is niet eens bewust op gefokt. Ik wilde enkel mijn veulen laten zien omdat ik er trots op ben.
polina schreef:Ja en vandaag is de merrie drachtig bevonden van de hengst Comilfo Plus Z. Dat is een vos, dus ik hoop volgend jaar weer op een verrassing, want met vos is bijna elke kleur mogelijk.

Peterina schreef:polina schreef:Ik denk cremello...
Proficiat met de schone!![]()
Zou het toch laten testen op zwart en agouti want je kan niet smokey cream of perlino uitsluiten. Tint van kleur zegt niets van wat voor genotype het is.