Gezocht mensen met PRE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 09:51

Ik heb een andalusier zonder papier. Hij is hier heen gekomen toen hij 2,5 jaar oud was, en als drie jarige beleerd en vervolgens het land weer ingezet. En toen hij ruim 4 jaar was hebben ze hem weer opgepakt. Toen ik hem kocht moest ik hem nog volledig doorrijden.

Ik merkte echt dat hij een hele rustige en geduldige aanpak nodig had. En heb gehoord van de vorige eigenaar (stal gw) dat ze dat allemaal nodig hebben. Ik heb een tijdje les van iemand gehad waarvan de aanpak vrij hard was, paard heb ik maanden overstuur gehad. Dus kijk goed uit wat je doet. Stress zit er sneller aan dan eraf. Ik kan nu wel weer fijn op hem rijden, oké behalve dan dat hij nu gigantisch last van zijn hormonen heeft :+ .

Verder is die van mij echt heel eerlijk en ontzettend lief. Hij is heel erg op mij gericht en we hebben echt een band. Hij laat zich niet graag pakken door een onbekende.

Twirrekwpn

Re: Gezocht mensen met PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:24

Heb even een stukje meegelezen.. (niet alles gelezen :+ ) En had een vraagje :)
Ben rustig opzoek naar een 'nieuwe' PRE nadat ik helaas vorige maand mn PRE heb moeten laten inslapen.
Ik zag een paar keer de naam Diana voorbij komen, dat mensen daar een PRE hebben gekocht. Ik vroeg me af wie dit is, heeft ze een site oid of staat ze op mp met paarden?

Heb mijn vorige PRE in Zeeland bij een handelsstal gekocht die uit Spanje importeren maar ben wel benieuwd en aan het orienteren waar er nog meer goede PRE's te koop zijn in NL.

Diego_1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:28

Wij hebben een pre van 14 jaar zwaar getraumatiseerd ook geimporteerd uit spanje een pittig paardje met een hard van goud!

Herben

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 23:20

Hoi Marloes, grappig dat ik he hier tegenkwam viavia:-) ik ben blij te zien al de moeite wat je er aan doet om zo goed mogelijk alles te doen en te kennen!!
Ik weet Lotera heeft super goed bij jou!! Mis ze wel de merries ...!
Ik krijg 2 schimmel ruinen zondag binnen heb er zin in zal thuis iets beter gaan dan merries met mij hengsten ... Rust!! ;-)
Groetjes Diana