Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga je het veulen zelf houden? Ben benieuwd naar haar uiteindelijke kleur!
al zegt manlief wel dat als ze zo vinnig blijft, ze later maar een maand naar een ander gaat voor het beleren. Letterlijke woorden waren: 'laat een ander er dan maar mee verongelukken'
thans... Zó ernstig vind ik haar niet. Ze is pittig maar... Tsja ze is jong en moet grenzen leren... Ze neemt nu ook correcties maar de eerste moeten wel vrij hard zijn. Daarna is 'neen!' Genoeg.:
Dominant dametje is het! Leuk hoor ik ben fan
Ze heeft al een paar keer in de trailer gestaan (nog niet gereden overigens, gewoon geladen. 
Ik dacht dat ze het op die korte tijd nog niet uitgedokterd had dat er even weinig tot geen stroom op de binnenste draad stond maar kennelijk wel.
Gelukkig staat er dubbel draad.
Ze is geweldig!
Hij "pitst" al met zijn lippen nog voor Rêve iets doet.
Rêve, brutaal als ze is, hapte terug waarop Sam haar een soort duw gaf en toen voegde ze zich (lees: toen verloor ze haar interesse in bij Sam staan en kwam ze weer bij mij tutten.
Rêve heeft enige moeite met gezag... Als één van de andere paarden haar corrigeert komt ze brommend en murmelend naar mij of naar Pret en negeert ze de corrigeerder.
)

en als ze haar zinnetje niet krijgt kan ze me een partij driftig worden. Ik probeer het wanhopig op camera te krijgen maar ben steeds te laat, soms maakt ze een haast blaffend geluid. De typische merrie-gilletjes heeft ze ook al goed onder de knie maar als Pret bv niet voor haar schuift kan ze echt ja... De eerste keer dacht ik dat het mijn hond was maar het klonk wel erg zwaar. Ik keek naar mijn hond terwijl de bijrijdster naar Rêve wees...

en wat is ze al groot, heerlijk ding is het ook
Is ze wat je had verwacht te fokken?
Ja, dat ijzersterke karakter dat er in zit had ik verwacht gezien Pret dat ook heeft en het me niet verbaast dat ze dat ook door geeft..
Dat typeert Rêve ook nogal... ze is in wezen niet stout, integendeel, je kan er alles mee... Maar ze heeft een ontzettend sterk willetje... Weet nu al heel goed wat ze wil en wat niet, wil best doen wat je vraagt, mits je haar met respect behandeld... Dwang levert je bij Rêve niks op.
Ja, een stel voorhoeven in je nek. 
) en ook kwa bouw houdt ze imo het midden tussen moeders en vader. Het enige wat nog te wachten valt is of ze niet ietwat "hol" in die rug gaat blijven. Nu is ze volop aan't groeien en dus overbouwd dus kan je nog niet veel over zeggen natuurlijk.
Ik vind haar in het algemeen een vrij stevig veulen, enfin veulen... Tis al echt een jong paard. Ze is nog maar 3.5 maand maar imo zou je haar ouder kunnen schatten ook. Ze is ook erg groot... Pret is maar 1.52 en Rêve gaat daar aan voorbij als ze zo door gaat. Wat ik op zich niet erg vind als ze maar niet te ver voorbij gaat.
Net als het concept "dressuurpaard" haar nog onduidelijk is....
Er onder komt steeds meer donker te voorschijn.