Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

yeentll schreef:Ik ben afgelopen woensdag met die van mij naar de informatie avond van het KWPN 'paarden beoordelen' geweest. En wat was ze ontzettend braaf met een commentaar wat ik niet had verwacht in positieve zin. KWPN keurmeester was zeer van haar gecharmeerd en vond haar de best dravende merrie van de avond. Ik zal morgen even 2 fotootjes plaatsen. Nu ben ik er dus zeker van dat ik in het voorjaar van 2015 naar de keuring ga omdat ze nu nog zeer jeugdig is.
knollentuin schreef:En zo verschrikkelijk lief, heb haar sinds april, ben er helemaal gek mee.
Wil ook met haar naar keuring want ze staat nog in veulenboek. Maar hoor van meer dat ze merries liever jong op keuring zien of als ze ouder zijn met sportresultaat... Dus ik ga nog even zien hoe ik het ga doen

Carmuh schreef:Mosh...ben benieuwd naar een foto van jouw merrie!
Hier gisteren hum voor het eerst getoileteerd met een scheermachientje, ging prima en zelfs de voorbenen kunnen doen, oren en baard. Ben erg aan het twijfelen of ik haar weg moet brengen voor de keuring aangezien ze bij ons 24/7 op het land staan in de zomer.

Dit was ze als veulen op de keuring. Beste merrieveulen van Drenthe.
Maar aangezien haar enige 2 dochters naar het buitenland zijn verkocht en haar huidige eigenaar in Italië nog niet met haar wil fokken, laat staan naar de keuring gaan, is het voor mij puur alleen de informatie voor mezelf en natuurlijk de ervaring!
Ik heb ook wel een hengstje staan van de zelfde leeftijd maar deze is niet goed genoeg voor de keuring. In de loop van de tijd gaan die ballen er ook wel af maar nu moet ie nog even wat mooier uitgroeien.