Elisa2 schreef:[ Afbeelding ]
Hier een standfoto van zonik, ik vind hem persoonlijk wel een vrij lang achterbeen hebben..valt niet super op als hij verzameld loopt.
[ Afbeelding ]
Hier als jong paard zie je het ook goed
Persoonlijk denk ik dat je dan beter voor Guardian kan gaan..er zijn nu ook al wat meer veulens van hem dus kun je een beetje kijken hoe hij fokt.
Ik weet niks van ocd of een ocd operatie bij Follow me..en ook nog weinig van nafok dus dat is inderdaad een risico. Ik vind de lijnenteelt op Donnerhall wel mooi..
Total US zou ook goed kunnen passen denk ik, die kan zeker bloed toevoegen en ik vind het een fijne hengst die goed in elkaar zit en drie goede gangen heeft. Met inderdaad meer lengte dan Toto en Trafalgar..en ook het mooi lijnenteelt op Donnerhall. Wat betreft het bevruchten zou ik gewoon ff een belletje wagen met v Uytert.
Inmiddels meerdere nakomelingen van Zonik gezien en hier waren zeker enkele uitschieters bij. Echter wel uit merries die meer bloed voerden dan mijn merrie. Zonik valt dan ook af voor mijn merrie.
Ook meerdere Toto's gaan bekijken maar deze lijkt toch het beste te passen op merries met lengte. Nu heeft mijn merrie wel voldoende lengte maar nakomelingen van Metall en Ferro zijn vaak toch iets beknopter. Dus ook Toto lijkt geen optie. Nog daargelaten dat hij enorm veel gebruikt wordt op het moment.
Total US qua afstamming super natuurlijk maar de meningen over hem zijn nogal verdeeld. Moeilijk!!
Glock's Flavio heb ik nu ook nog in gedachten.
Buitenlandse hengsten ben ik vanaf gestapt vanwege de meestal ongunstige gustregeling en de hoge verzendkosten.
Nog meer suggesties voor vrij bloed?.