Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sellyxx schreef:Ik heb het hele topic bijgelezen, maar ik vraag me af hoe je denkt over bijrijders? Er zijn genoeg mensen opzoek nar een verzorgpaard, zou dat geen goede oplossing zijn, voor bijv. 2 x in de weeK?
Hobbyhorse schreef:Ik zou het er ook zeker voor over hebben, al kocht ik dat dier alleen maar om naar te kijken en er nooit op te rijden, ieder zn meug hoor.
Sizzle schreef:Sellyxx schreef:Ik heb het hele topic bijgelezen, maar ik vraag me af hoe je denkt over bijrijders? Er zijn genoeg mensen opzoek nar een verzorgpaard, zou dat geen goede oplossing zijn, voor bijv. 2 x in de weeK?
Alleen doen als het paard het nodig heeft. Bij een tevreden paard vooral van wegblijven. Het grootste deel geeft vooral ergernis en stress. De fijne eerlijke en betrouwbare verzorgers zijn nog niet op 1 hand te tellen.
Ik stel altijd stalgenoten op de hoogte als ik er een paar dagen niet ben. Die lopen er dan een rondje omheen voor blessures of wonden. Staleigenaren vertrouw ik wat dat betreft ook niet.
Heb al iets te vaak meegemaakt dat een paard vreselijk staat te bloeden en niemand heeft het gezien.....
)
Wellicht voor andere twijfelaars dan..
Ga maar fijn van hem genieten!