dus echt minimaal 50 are. Heb je bv kleigrond en ook nog laaggelegen zoals ik dat heb; dan is meer echt nodig. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daar kan een pony echt geen heel jaar op staan.
LiesbethLief schreef:http://users.skynet.be/dwerggeiten.shet ... ge0003.htm
volgens deze site zou 4 are al genoeg zijn, kan dit kloppen?
KimD schreef:4 are is bij veel te klein.Daar kan een pony echt geen heel jaar op staan.
Je kunt nu wel uitwegen zoeken tot je eens ons weegt en uiteindelijk moet je het ook allemaal zelf weten maar in mijn ogen is het niet eerlijk twee pony's op dat stukje te parkeren. Dat kan niet goed gesproken worden.
Pepper32 schreef:Ja hoor, kun je wel een kleine kudde van maken dan, hahah!
Zou wel echt een stuk met zand ook afzetten dat ze niet permanent op de wei staan en dan de wei indelen in smalle lange stroken....
Wat een ontzettend leuk varken op de foto trouwens! Heeft de wei wel behoorlijk omgeploegd, misschien handig om deze wel een beetje vlak te trekken....
Is schapengaas aan de buitenranden of zie ik dat verkeerd?
Shetten zijn echt meester in uitbreken, dus als je delen afzet echt genoeg draadjes en stroom erop.
LiesbethLief schreef:ik heb het net in de papieren van de grond die we destijds gekocht hebben opgezocht, en het zou +- 1,53 hectare zijn, dat is toch ruim genoeg he?

... Misschien het schuilhok nog een laagje verf. Wat ligt er eigenlijk voor ondergrond in de schuilstal?
Het is maar net welke hoefsmid je hebt. dream_lot schreef:twee shets die niet beleerd zijn denk ik ongeveer 500 samen.wel leuk hoor shets!
Delphi schreef:dream_lot schreef:twee shets die niet beleerd zijn denk ik ongeveer 500 samen.wel leuk hoor shets!
€ 250,00 per stuk bedoel je? Dat vind ik persoonlijk erg veel geld voor een niet beleerde shetlander! Het ligt er ook een beetje aan of je er één wilt met papieren en een goede bloedlijn, maar mij maakte dat niets uit.
Ik ben toen diverse shetlanders tegengekomen rond de € 50,00 - € 100,00 en daar zaten ook beleerde shetlanders tussen.
Zelf heb ik wel enorm veel geluk gehad met mijn twee shetlanders die ik voor € 12,50 per stuk heb gekocht

Laura_Balti schreef:€ 12,50! wow daar had je echt geluk mee!
wou de eigenaar er graag vanaf...?