Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, dus ik speel die tip gewoon door! knollentuin schreef:We hadden Voice in de planning maar merrie stootte zeer heftig af, toen is me aangeraden een andere hengst te proberen, zonik was toen de enige die daar stond voor vers sperma en zonder jazz in de lijnen en ook nog een lijn die mij erg aanspreekt heeft.maar ook daarop kregen we helaas afstotingsreacties... Geen veulen voor ons jammer genoeg
Cayenne schreef:NatasjavE schreef:Nou ik heb hem bekeken. Paard met een waanzinnig bewegingsmechanisme....maar ziet er verder uit als een leuk ponyruintje.
Maar goed dat is een gevalletje smaken verschillen.
Bij Holstud staat nog niet als beschikbaar.
Heb je hem in het echt gezien? Dan is hij absoluut geen pony meer

Cayenne schreef:Zonik is officieel op 1.68m gemeten maar is inmiddels nog wel ietsje gegroeid en ook aan het uitzwaren.
Nadine was 1.70m.
Elisa2 schreef:knollentuin schreef:We hadden Voice in de planning maar merrie stootte zeer heftig af, toen is me aangeraden een andere hengst te proberen, zonik was toen de enige die daar stond voor vers sperma en zonder jazz in de lijnen en ook nog een lijn die mij erg aanspreekt heeft.maar ook daarop kregen we helaas afstotingsreacties... Geen veulen voor ons jammer genoeg
Even wat anders hoor..maar reageert je merrie niet op het verdunningsmiddel? anders zou je ook eens onverdund kunnen proberen.