Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Misschien morgen weer! Hij is trouwens super actief, veel galopperen, bokken naar moeders en knabbelen aan vliegendeken, halster, moeders oren en ook al aan de staart
Hij beweegt fijn bergop, erg blij mee
De laatste dagen draaft hij ook al wat meer en dat ziet er ook niet verkeerd uit.

dena_mii schreef:Je mag niet naar de late veulenkeuring als er niks aan de hand is.. die zuchtpunt is nu wel weg, foto's zijn al een week oud he. Ben de merrie weer aan het longeren nu, kan altijd nog afmelden. Het veulen heeft inmiddels ook wat meer vlees en spieren. Hij was hier twee dagen oud.
Je weet dan ook pas laat wat de hengst is! Zou dat echt willen weten haha
.
.. Vandaag of morgen laten we haar nog even een keertje scannen voor de zekerheid.
. Ik was mijn paspoort vergeten, zo stom, ligt bij de staleigenaar. Gelukkig was het allemaal geen probleem. Het heeft bijna de hele dag geregend, maar is net een uur droog geweest, juist toen Desteny moest. Ik helemaal blij haha. 

Vind haar wel een mooi type hebben, ronde billen en mooi front! Ben erg benieuwd of het veulen een schimmel gaat worden, weet je of jouw merrie hetero of homozygoot voor schimmel is?