Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wennetou schreef:Broere obelisk
Ikzelf heb een Obelisk X Flemmingh, superbraaf en cool (mijn dochtertje van 4 stapt hem los en ook weer uit), vele Obelisken zijn heel goed aan de maat.
Er is een topic hier op bokt met allemaal foto's en ervaringen van mensen met een Obelisk.
Het is intussen al wel een iets oudere hengst...
hier 2 op stage, allebei cool in de kop, braaf en heel fijn te rijden. Ene is net beleerd (zadelmak geboren) andere word dit jaar 5, loopt in t L2 alleen maar de selecties en bijna allemaal boven de 200 en was bijna kringkampioen maar door privé redenen was ze er niet helemaal bij met de kringfinale.
en dan heeft hij er voor de rest geen last meer van.
Anoeska27 schreef:spekenham schreef:andretti is niet beshikbaar voor 2014 en is toch ook special d ( waa rtik wee rminder goeds vh karakter hoor.
heb uit dezelfde moeder wel een hele brave en beter gebouwde krack c gefokt, zou dit niet een optie zijn?
Krack x gribaldi klinkt ook wel aardig
Ik heb al eerder gezegd dat Andretti wel beschikbaar is, alleen niet via v U ytert. Die kun je wel rechtstreeks bestellen via IPS. Ik ben nog geen Andretti tegengekomen met een minder karakter, hem gebruiken op mijn eigen rille merrie heeft ook goed uitgepakt.
) hartje van goud, 1.85 maar zo n scheitebroek haha
spekenham schreef:http://www.paarden-ki-service.be/San%20Amour.html
kent iemand hier nakomelingen van , het knietje spreekt me aan in de beweging omdat mijn merrie dit juist een beetje mist. en verder een plaatje om te zien met een hele fijne aanleuning
zijn naam is san amour
spekenham schreef:oke duits daar zat ik ook aan te denken, maar wordt het dan niet te zwaar zeg maar duitsx gribaldix burggraaf? Te kortbenig bijv.
Welke duitse hengst fokt hoogbenig met een sterk achterbeen?
)