pizza64 schreef:Ja hoor je kunt hem of haar dan in het F register in laten schrijven.
F-register is alleen voor 100% NF-bloed.
Met tenminste 25% NF-bloed kan een dier in het wedstrijdregister geregistreerd worden. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sammie schreef:Kwpn heeft ook hengsten die bewezen klein fokken. Ik weet niet wat voor jaat je precies zou willen, maar bijv. Houston en negro fokken vaak klein. Kroonjuweel ook, maar ik weet niet of die nog dekt. Afijn er zullen vast meer hengsten zijn die de gemiddelde maat gemiddeld niet halen.
iamsam schreef:Wel eens aan een Welsh Cob gedacht, hele allround paardjes met een fijn karakter, worden in Engeland vaak gekruisd met volbloeds om een cool in het hoofd hunter type te fokken.
Welsh cobs zijn van het meedenk soort die je bijna alles kunt leren, maar........ze kunnen wel eens eenkennig en erg op het baasje zijn, moet je mee kunnen omgaan.

Nicole schreef:iamsam schreef:Wel eens aan een Welsh Cob gedacht, hele allround paardjes met een fijn karakter, worden in Engeland vaak gekruisd met volbloeds om een cool in het hoofd hunter type te fokken.
Welsh cobs zijn van het meedenk soort die je bijna alles kunt leren, maar........ze kunnen wel eens eenkennig en erg op het baasje zijn, moet je mee kunnen omgaan.
Welsh Cob is nou juist wat TS niet zoekt kwa bouw in een pony hengst, ze wil er 1tje die veel fijner en sierlijker is. Ik zeg niet dat cobs niet mooi zijn maar het is niet het type pony na het lezen van
ts haar plannen daar een veulen mee te fokken uit haar kwpn merrie
Neonlight schreef:pizza64 schreef:Ja hoor je kunt hem of haar dan in het F register in laten schrijven.
F-register is alleen voor 100% NF-bloed.Met tenminste 25% NF-bloed kan een dier in het wedstrijdregister geregistreerd worden.
C2012 schreef:[KS-ITP] Phoebe (Power & Paint x Jazz), merrieveulen geboren!
Eventjes een topic gezocht, misschien kan je wel eens contact opnemen met de bokker?

mayday schreef:Leuk, en waarom gebruik jij ponyhengsten op kwpn merrie? Gewoon uit nieuwsgierigheid