Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
indriss schreef:Had vorig jaar advies gevraagd bij KWPN op deze merrie.
Petro Trommelen adviseerde me everdale(na mijn chippendale weet ik niet of ik dat aan durf)
En Estoril en Charmeur..... Toch Charmeur en wat had ik graag een veulen van deze hengst
Wat vinden jullie wel en niet ervan en waarom?
Mutzzzzz schreef:Bedankt voor je toelichting. Altijd goed te weten. Al moet ik zeggen dat ik ondertussen al wel wat veulens heb gezien die zeker niet tegenvielen qua lengte. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden
R12312 schreef:Uit deze moederlijn hebben wij ook een merrie staan en ik zit net sinds dit weekend te bekijken welke hengst daar dit jaar op gaat. Voice staat bovenaan tezamen met De Niro. Maar ook de totilas uit Annabel is een zeer interessante optie!
We weten vrij goed wat we willen, maar ik volg dit topic wel eventjes
Floortje_89 schreef:Etoile is in mijn ogen een hengst die voornamelijk is goedgekeurd om de ''bloedspreiding''. Het is vast een fijn gebruikspaard maar wat een dweil. Charmeur mag qua karakter een risico zijn (alhoewel hij tot vorig jaar altijd goed te werken is geweest? Die hengst heeft ook nogal wat voor de kiezen gekregen natuurlijk), verder past hij wel bij je eisen.
Ben benieuwd wat je keuze wordt TS!