Bordeaux voor jazz merrie elite?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 03:11

ChelseavdW schreef:
Wat een mooi paard heb je, jammer genoeg niet zo veel verstand van hengsten en wat ze door geven :/

Volgens mij heb je 25 nuttige posts nodig, of niet? Ineens komen alle HK topics omhoog met daarin hetzelfde berichtje van je.

janderegelaa schreef:
Als je Bordeaux wilt maar ook gek bent van Ferro bloed waarom neem je dan Ferdeaux niet? Bordeaux x Ferro en absoluut sjiek.

Ik denk dat dat een goede keus zou zijn. Ik ben helemaal weg van de hengst, maar heb hem niet durven gebruiken vanwege de lijnenteelt. Maar gezien TS haar keuze voor dit jaar zit zij daar niet mee, zeker omdat dit een stukje verder weg zit.

Apple

Re: Bordeaux voor jazz merrie elite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 16:11

Moderatoropmerking:
Even wat berichten verwijderd die offtopic gingen over het sprokkelen van berichten

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 19:00

janderegelaa schreef:
Als je Bordeaux wilt maar ook gek bent van Ferro bloed waarom neem je dan Ferdeaux niet? Bordeaux x Ferro en absoluut sjiek.

nog weinig bekend van Ferdeaux, daarnaast weet ik niet of ik ferro aandurf op deze merrie uit angst voor klassiek model.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 01:47

Rambobo schreef:
janderegelaa schreef:

nog weinig bekend van Ferdeaux, daarnaast weet ik niet of ik ferro aandurf op deze merrie uit angst voor klassiek model.

Zo klassiek fokt Ferro helemaal niet. Zeker niet op de juiste merrie. En als je dan toch bang bent voor klassiek dan kun je er nog wel een paar die genoemd zijn van je lijstje schrappen.

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 19:24

heb zoals op de fotos te zien is een zeer royale merrie, de ferros die ik ken zijn ook best royaal

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 15:53

En Dreamboy? de Vivaldi x Ferro is hier nog niet genoemd zie ik.
Geeft rassige, hoogbenige veulens.