Nee, helaas. Was al helemaal klaar om te gaan toen wegwerkers besloten herrie te maken voor de deur. Daardoor werd de kleine wakker en kon ik niet weg (en als de wegwerkers nu nog wat anders deden dan pauzeren...) Volgende keer nieuwe poging.
Je laat je kleine toch niet alleen thuis als hij/zij slaapt?
Anoeska27
Geplaatst: 16-10-13 12:40
Pletje123 schreef:
Je laat je kleine toch niet alleen thuis als hij/zij slaapt?
Nee natuurlijk niet, mijn man werkt vandaag thuis. Meestal slaapt ze tot 10 uur en dan kan ik tot die tijd even weg. Mocht ze eerder wakker worden dan haalt hij haar uit bed en belt me. Ik ben binnen 5 minuten thuis vanaf het centrum.
Video hoeft niet perse, maar was gewoon benieuwd of alle hengsten door zijn of niet. Wel makkelijk dat het bij jou om de hoek is Misschien kunnen we wat afspreken voor de eerste bezichtiging in december!
Ok, dan ben ik weer op de hoogte. Als het goed is gaat onze Gribaldi voor de eerste bezichtiging, dus die wil ik dan wel zien. Maar dat spreken we nog wel af!
Ik heb hem in het echt gezien (jullie ook? ) en ik vind het nogal een tank van een paard. Veel te rijp voor zijn leeftijd. Goede galop, dat zeker. Maar kwa type kan ik me praktisch niet voorstellen dat fokkers van moderne sportpaarden die hengst serieus gaan gebruiken. Het model is, hoe zeg ik het vriendelijk, van een paar jaar geleden. De galop en zeker ook de draf van nr 25 (Ampere x Ferro) is trouwens veel beter.
Een wat klassieker model is best welkom denk ik. Als het karakter dan ook goed is. Dus wat dat betreft zou de Contango best een aanvulling kunnen zijn.
Er is 1 Ampere die ik helemaal gaaf vind en dat is Electron. De rest heb ik nog niet gezien.
Ik heb de Contango ook IRL gezien. Idd een tank maar vind dat nog niet zo verkeerd met al die iele dingen van de afgelopen jaren. Kan best een welkome aanvulling zijn inderdaad. Op stal was hij ook erg braaf