Goh wat een naar veulen is ze toch... (is kriebelen, niet bijten..) Ik wacht nog even met het aanmaken van een nieuw topic aangezien ik anders twee in een week heb!
tjara2012
Geplaatst: 05-08-13 21:13
De (snowflake?) appaloosa uit mijn profiel is gewoon bruin geboren. Wel her en der een witte haar, maar dat werden er elk jaar meer tot het uiteindelijk echte stippen werden. Op de foto is hij een jaar of 4. De merrie was een gewone donkerbruine pony en van de hengst (verder onbekend) werd gezegd dat hij bont was. Dus misschien zal de tijd het leren wat voor kleurtje het word.
Goh wat lijkt ze op mijn shetveulen. Een grote kriebelaar met ook een kleurgebrek. Die van mij is lichtbruin geboren en nu heeft ze witte haartjes op haar hoofd, donker koffievos achtige achterbenen en bovenop haar rug wordt ze nu wat roderbruin. Heel spannend moeder is lichtbruin en vader bruinbont. Ik blijf volgen. Wat een schatje.
Ze is echt geweldig en wordt met de dag leuker. Ze loopt sinds eergisteren al zelf achter mama aan naar stal! Grappig dat er nog meer van de toverballen zijn, ben heel benieuwd hoe ze er over een jaar uit ziet!