jst_lyske schreef:Binnenkort zal ik de keus plaatsen, aangezien er nogal pross and cons zijn engels
T is jouw keuze he. De rest is gewoon advies, wat je daarmee doet is aan jou.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jst_lyske schreef:Als alles goed gaat en we krijgen van de dierenarts groen licht dan zal ze hopelijk dit dekseizoen nog worden gedekt door Apollo.

agerrits schreef:TS krijgt dan in combinatie met ceasar inteelt op Ulft, je informatie klopt anders als een bus![]()
Merrie lijkt mooi te passen bij haar gekozen hengst, als zeg ik het zelf![]()
Vraag me eigenlijk af hoe het kan dat ceasar die b-reg, blauw papier heeft ggk kan worden bij AES.
Merrie van TS past mooi op een directe Samber zoon.
jst_lyske schreef:Hallo,
ik heb een mooie kwpn ster-merrie en die wou ik deze zomer laten dekken. Nu kwam ik Apollo v. Samber tegen, ik plaats hier twee linkjes van horsetelex.
Mijn merrie: http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/224024
Apollo v. Samber: http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/91010
Ik heb helaas geen mooie stand foto van mijn merrie. Maar wat zeggen jullie op basis van de gegevens op Horsetelex? Zou dit een mooie combinatie zijn? Ik zou graag een mooi bont veulentje willen fokken.
Edit: de mijne is vooral spring-gefokt, dus het leek mij beter om een dresuur-gefokte hengst te gebruiken
Sammie schreef:lijnenteelt agerrits, geen inteelt. Niks mis mee, zeker niet op Ulft. Verder ken ik die hengst niet, dus ga daar verder geen uitspraak over doen.
Je tweede opmerking zal vast niet erg objectief zijn![]()
agerrits schreef:Sammie schreef:lijnenteelt agerrits, geen inteelt. Niks mis mee, zeker niet op Ulft. Verder ken ik die hengst niet, dus ga daar verder geen uitspraak over doen.
Je tweede opmerking zal vast niet erg objectief zijn![]()
Objectief is anders, geheel met je eens.
Lijnenteelt is wat het is, en op ulft niet mis, met inteelt als gebruikt woord klinkt het wat negatiever, echter is de waarheid dat ik gewoon moeite heb om alles wat in België is serieus te nemen![]()