Ik denk niet aan een kruising met een tinker, omdat hij slank gebouwt is Denk dat je maar moet gaan afwachten hoe hij gaat uitgroeien
brechtje12
Geplaatst: 20-05-13 05:36
wauw! dat is nog eens een leuke verrassing. kan je niet helpen met de vader, maar denk toch niet dat het een tinker is geweest. weet toevallig wel dat er net over de grens in duitsland vlakbij schoonebeek een man zit met een bonte hengst. deze staat geloof ik ook op marktplaats. hij bied deze hengst aan als dekhengst. zou wel heel toevallig zijn, maar je weet maar nooit.
stalmilagro
Geplaatst: 20-05-13 12:27
Vosbont en denk dat papa een gewone bonte pony kruising was maar erg leuk veulen
De papa kan zeker een tinker zijn... Mijn veulen zag er ook zo gebouwd uit en haar papa is toch echt een prachtige tinkerhengst. Ze is nu bijna 3 en wisselt nog steeds in uiterlijk tussen tinker en kwpn. In zomervacht lijkt ze meer op haar mams, maar met sokken van haar paps, ff afwachten of hij sokken krijgt.
josje4
Geplaatst: 20-05-13 13:44
Tinker veulen:
Paint / kwpn achtigebouw
Arabier
Ik vind jou veulen het dichts bijkomen van een kruising haflinger x kwnp/paint Omdat het er allemaal wat ranker uit ziet dan dat je bij een kruising haflinger x tinker zal verwachten Maar de tijd zal het leren!
Bedankt iedereen voor de tips en leuke reacties! Zijn ene oogje is half blauw half bruin op dit moment.. Dus misschien dat hij nog verkleurt naar een maanoog.. Ik hoop het maar!
WhiteLogness
Geplaatst: 20-05-13 20:04
Lelia schreef:
Valerieex schreef:
Wat een droppie Ik kan je niet helpen met de kleur maar het is wel een schatje ! Ga je hem houden deukje ?
Hihi ja ik hou hem denk ik wel! Ben helemaal verliefd op hem.
Anders zou ik hem wel willen hebben hihihih !!
sharonaida
Geplaatst: 20-05-13 20:10
Leuk veulen, dat is nog eens een leuke verrassing toch
franka75
Geplaatst: 20-05-13 20:11
Ik zeg dat er misschien wel eens welsch in zou kunnen zitten en misschien nrps, dat kan je testen. volgens mij via bloed of haar
franka75
Geplaatst: 20-05-13 20:11
heb je geen filmpje van hoe hij loopt
Lelia
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-13 20:20
franka75 schreef:
heb je geen filmpje van hoe hij loopt
Ik denk het wel, ik zou even kijken. Stap draf of galop? Of maakt het niet uit?
Muiz
Moderator Algemeen
Geplaatst: 20-05-13 20:26
ik denk iets van paint, aan zijn bolle voorhoofdje, kikkeroogjes en lage staartaanzet te zien.
Citaat:
Ik vind jou veulen het dichts bijkomen van een kruising haflinger x kwnp/paint
is idd ook een idee, maar ik vind die kruisingen minder 'amerikaans' zoals dit beestje is gebouwd.
Lelia
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-13 21:32
Hier nog een foto van hem, misschien is zijn bouw hier duidelijker te zien. Hier is hij 3 dagen oud.
Aaahw wat een schatje en een super leuke verassing! Hoop dat je veel plezier met hem gaat krijgen en erg benieuwd om te zien tot wat voor een pony hij uit zal groeien.