Lauraa90 schreef:Klopt wat je zegt alleen als hij nog zo schraal (zo ziet hij er namelijk wel uit op de foto) dan zou ik persoonlijk hem de kans geven om lekker te groeien en zeker niet al lichamelijk belasten.. En mijn puppy is 4 en daar wordt nu ook pas mee gewerkt, dus ik ben ook een voorstander van lekker laten groeien..
Edit; en dat is geen fries maar een kwpn
klopt, en ze kunnen gewoon erg laat zijn. En dat gaat al die energie wel ergens anders in zitten.
Hier ook een jaarling friese hengst aangekocht. Heel wat anders dan al het andere jonge spul. Heel beleeft, afwachtend. Rustig. Zachtaardig.
Inmiddels is ie ruin om hem socialer te kunnen houden, maar het is nog steeds een doetje.
Vind hem op de film niet echt heel super uit z'n vel komen,.. sterker nog vind hem sterk vergelijkbaar met mijn jaarling fries, maar ja die friezen zijn niet altijd te vergelijken met die kwpners.
Maaruh is het wel zo gepast om hier iemand anders 'koopwaar' zo te bespreken? Hij is niet van jou, je kent de eigenaar oke... maar die weten hiervan? Zij willen ook een keertje serieus verkopen via advertentie. Zou ik persoonlijk niet zo blij mee zijn.
Had het dan op z'n minst zonder afstammeling gedaan.
sorry, maar daarvoor tem ik. Puur om de eigenaar te beschermen.