Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KootMiraDrum schreef:Lepel schreef:Wat voer je ?
Want als ik mijn Tinkerss brok en dergelijke bij ga voere , kan ik ervanuit gaan dat ze rasp krijgen....
Wanneer ik stop met bijvoeren , gaat het weer weg...
Jouw importmerrietje, heeft die het ook?

hengstveulen schreef:Die is dan weer speciaal wanneer ze in het land lopen, maar je hebt ze ook voor de winter, ziet er uit als bikskorrels en ze eten het ook graag!
gossa4ever schreef:sorry dat ik er zo tussen spring, maar ik weet echt een geweldig middel voor je!!
het heet panolog en het komt uit belgie of duitsland...
ik hoop dat je er wat aan hebt

als je even op bokt zoekt vind je wel meer mensen die dit soort problemen met Stronghold oplossen. little_king schreef:Stal Nijmegen
En de paarden die het hebben maar geen brok krijgen?
Iedereen heeft het maar over brok terwijl een heleboel die het hebben dat niet eens krijgen.
Mloes schreef:Volgens mij heeft de tinker van mijn zus precies hetzelfde. Zij gebruikt Stronghold hiervoor, geloof dat het officieel voor honden is. Weet niet of dit al genoemd is, niet alles gelezenals je even op bokt zoekt vind je wel meer mensen die dit soort problemen met Stronghold oplossen.
Succes in ieder geval!
iana schreef:little_king schreef:Stal Nijmegen
En de paarden die het hebben maar geen brok krijgen?
Iedereen heeft het maar over brok terwijl een heleboel die het hebben dat niet eens krijgen.
Inderdaad, hier hoor ik ook bij mij...hier wordt al 2 jaar geen brok meer gegeven en toch heeft ze het nog...niks veranderd! Welke verklaring is hier dan voor???