MeggiieTommy schreef:@YWC.
Denk je dat sublime mariska haar bouw bij het veulentje kan verbeteren? Dat ze goed bij elkaar passen zegmaar? Bij Cynthia (daisy) komen er leuke veulentjes maar dat betekent natuurlijk niet dat het bij Mariska ook gebeurt.
Ja, ik zag het! Ik zat er stiekem ook wel aan te denken, dat zou natuurlijk geweldig zijn! Maar ik denk niet dat het dat gaat worden.
Denk persoonlijk wel dat het zou klikken. Kijk maar eens op de link http://perlinowelshcob.webs.com/partbred.htm
Daar staan ook na afstammelingen met een andere Haflinger.

Ik heb een flinke Gelderse(dus KWPN) van 670 kilo!
) is dat heerlijk te doen met haar ruime gedragen gangen met flink wat knie in de beweging. Door haar ruime van de grond af beweging is het heerlijk lichtrijden. Kost bijna geen moeite. Vooral met buitenrijden is het hebben van een flinke hals aan de voorzijde erg fijn omdat je niet het gevoel hebt dat je er aan de voorzijde afduikelt. (mijn betoog...ieder vind iets anders fijn om te rijden)

) Je weet wat voor schat Ti is en Fiore is al net zo schattig en aanhankelijk (en dat voor een merrie, die toch vaak wat minder aanhankelijk zijn). Het grote voordeel met Sublime is dat je gegarandeerd een mooi kleurtje krijgt (palomino, valk of smokey black). Sublime heeft een perfect karakter en ook niet onbelangrijk: Zijn baasjes zorgen heel goed voor je merrie.