Spielberg?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Spielberg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:54

1e dekseizoen van Spielberg.

Alleen een paspoort aanvragen voor een paar tientjes of dekgeld, kwpn lidmaatschap, dekregistratie en veulenregistratie zit 1000 euro verschil in kitbits, dus ik vind het helemaal geen onlogisch verhaal. oliebol happens

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:09

Ja maar je moet het er ook in krijgen, DA kosten plus rest. Waarom dan geen dekgeld betalen? Zal wel een verhaal achter zitten maar zoek dat maar eens uit.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:51

Vind hem ook wel een Spielberghoofdje hebben :D Je kan toch ook dna test doen ?

Wel raar dat iemand een dekking betaald en niet laat inschrijven ?

Hoe is het karakter van het paard ?

Charmie4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 18:38

DNA-test zou inderdaad kunnen!
Hij is heel stabiel van karakter, erg koel in z'n hoofd, laat zich niet snel gek maken, zelfverzekerd, volgzaam, allemansvriendje, heel aanhankelijk, sociaal, werkhouding is heel meewerkend, heel nieuwsgierig en z'n grootste hobby is kroelen! zowel met mensen als met andere paarden :)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:05

Haha , dan lijkt hij dus op die van mij kwa karakter dus misschien toch een Spielberg :D

Charmie4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 23:31

Heb even in je profiel gekeken, leuk paardje jouw spielberg! (je andere paardje ook trouwens :D)
Ik vind die van mij wel een beetje lijken op die van jou.. Maar ik zal het idd pas zeker weten door een DNA-test te doen.. Misschien dat ik dat toch maar is ga doen, want anders blijf ik er mee in m'n hoofd zitten.. De kosten voor zo'n DNA-test vallen wel mee toch?

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 00:09

Ik heb geen idee :o maar zou ook niet weten waar zijn dna vastgesteld staat aangezien hij niet gekeurd is voor kwpn denk in Duitsland bij Westfalen of Oldenburg.

Charmie4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 10:39

Volgens mij moet je dan gewoon een paar haren uittrekken en opsturen naar het KWPN dacht ik altijd? Dat z'n DNA niet perse vastgesteld moet zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 10:49

Spielberg is niet kwpn gekeurd en je hebt geen DNA van de moeder. Kijk eens in het Spielberg topic!
Voor een ruin zou ik al die kosten niet omhalen. Als ik jou was zou ik wel de fokker nog eens bellen, dan is het mysterie ook opgelost