Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Samsam"]
[quote="ceasario schreef:Wij zijn ook lid en doen mee aan merrietesten etc.
Maar we willen wel ons fokkervrijheid behouden.
Niet dat we hengsten gebruiken van een AES maar andere uit Duitsland
en dat wil zeggen B-reg.
ceasario schreef:Maar door elk jaar de spelregels te veranderen krijg je deze trouble.
En dan moet je eens afvragen wie veroorzaakt deze trouble.
Als fokker wordt je toch van links naar rechts gegooid.
En als je daar een opmerking over maakt is men niet loyaal aan het KWPN. En roept men donder maar op.
Kijk dat is voor vele zo'n uitspraak een brug te ver.
sarabande"]
[quote="ceasario schreef:Maar door elk jaar de spelregels te veranderen krijg je deze trouble.
En dan moet je eens afvragen wie veroorzaakt deze trouble.
Als fokker wordt je toch van links naar rechts gegooid.
En als je daar een opmerking over maakt is men niet loyaal aan het KWPN. En roept men donder maar op.
Kijk dat is voor vele zo'n uitspraak een brug te ver.
sarabande schreef:De meeste fokkers vinden die vergaderingen niet boeiend. Zijn gewoon bezig met fokken, gaan naar keuringen en laten het kritiseren aan anderen over.
Er bestaat geen een vereniging waar 100% leden op een vergadering komen. Diegenen die er zijn mogen stemmen dus als je lid bent en je maakt je druk over regels dan bezoek je een vergadering.
Zo simpel is het.
MissHIS schreef:In elk geval niet door na-pratende onkundige mensen in de commissie toe te laten. Beste stuurlui staan aan wal...altijd commentaar geven, oh wat makkelijk! Als het je niet aanstaat, ga je toch lekker naar het EASP? Gras is bij de buren toch altijd groener. Hmm...groener...groentje... Bewijs eerst zelfs maar eens je eventuele kennis van de fokkerij.
sarabande schreef:
Dit lijkt me meer een tekst voor een uitzendbureau dan voor een paardenfokkerij
service, concurrent, nodige informatie?????
chantal1"]
[quote="MissHIS schreef:In elk geval niet door na-pratende onkundige mensen in de commissie toe te laten. Beste stuurlui staan aan wal...altijd commentaar geven, oh wat makkelijk! Als het je niet aanstaat, ga je toch lekker naar het EASP? Gras is bij de buren toch altijd groener. Hmm...groener...groentje... Bewijs eerst zelfs maar eens je eventuele kennis van de fokkerij.
MissHIS schreef:Ik accepteer andermans mening. Bemoei je er maar gewoon niet mee.
chantal1"]
[quote="MissHIS schreef:Ik accepteer andermans mening. Bemoei je er maar gewoon niet mee.
MissHIS"]
[quote="chantal1"][quote="MissHIS schreef:Ik accepteer andermans mening. Bemoei je er maar gewoon niet mee.
saluut"]
[quote="MissHIS"][quote="chantal1"]
[quote="MissHIS schreef:Ik accepteer andermans mening. Bemoei je er maar gewoon niet mee.