helaas geen goed nieuws hier...... Vanavond om 18:00 wezen voeren en nog niks aan de hand, fame was nog lekker brutaal en had goede eetlust.. om 19:00 keek ik even op de cam omdat ik even mijn huispak wilde aantrekken en ik zag.....FAME ze was druk aan het persen ik dach zie ik dat nu goed???? Direct mijn schoonvader en de dierearts gebeld wand dit leek mij niet goed omdat ze nog tot 11 april moest. Dit was dus ook helaas niet goed. Het veulen lag er helemaal dubbel in en kon er dus nooit zelf uitkomen. Helaas heeft het veulentje het niet geghaald. Het was al mooi af maar nog veel te slap. Volgens de dierenarts heeft het veulen het anders het niet gehaald als het wel geleefd had. Het was een prachtig mooi donker zilverdappel hengstje net als zijn papa met een prachtige halslijn. Ik kan hier erg treurig over doen maar ik ben heel erg blij dat ik mijn Fame nog heb wand ze was zich helemaal aan het druk presen de dierenarts zei dan ook'als je hier te laat bij was geweest had de merrie zich dood gedrukt. Ben nog een beetje van slag dus kruip zo ook fijn me bed in wand ik moet Fame vannacht goed in de gaten houden. Ze heeft pijnstelling gekregen uit voor zorg. Ze wordt al weer een stuk vlotter gelukkig en mist het veulen niet.
Pffff da's nog eens een tegenvaller... Jeetje zeg.... Gelukkig is Fame nog wel helemaal goed... Bah, naar nieuws! Snap dat je er van slag door bent. Fijn dat je er op tijd bij was....
Lees het net al in het andere topic en een paar minuten geleden keek ik nog in je topic dat ze bijna de grens had gehaald... Maar jemig wat verschrikkelijk zeg.. hoop echt dat het met fame snel beter gaat.. heel veel sterkte meid!
Thanx dames voor het meleven ik ga het topic maar sluitend wand het is ook einde verhaal kwa veulen verhaal. Ik ga goed voor fame zorgen en haar morgen heerlijk verwennen in de andere topic zal ik jullie op de hoogte houden hoe het met haar gaat. Nogmaals bedankt voor jullie suppot en meeleven
@bassenqua ja idd erg triets maar goed Fame is weer redelijk de oude. Ze deed net zelfs al poging tot uit de stal lopen(dat doet ze altijd) Heb haar lekker weer in haar eigen stalletje gezet