Mindypony schreef:Ik hoef niet meer opgevoed te worden,en sommige reacties zijn niet nodig.
Het gaat in dit forum om antwoorden te krijgen op je vragen op een normale volwassen manier,niet om te vertellen hoe jou mening hierover is,daar zit ik helemaal niet op te wachten joh,het gaat me om het welzijn van dieren,en dat is voor mij wat telt.
En toestemming heb ik allang,er bestaat ook zoiets als watsapp
Is ook niet de bedoeling. Ik denk dat sommige mensen wat geschokt waren en dachten dat je het zonder toestemming had gedaan. Ik neem aan dat je het zelf ook niet prettig zou vinden als iemand zich zonder overleg met jouw pony's zou bemoeien? Ik denk overigens dat ze beter af zijn buiten. Jaarlingen en zeker shetten horen imo niet op stal. Dat zijn sobere en winterharde pony's.

zo heftig zijn mijn posts niet eens mensen.
, Hij had een schuilstal , voldoende vers water , mooie verzorgde hoefjes en voldoende gras en je zag nog enkele overblijfselen van de wortelen die ik die ochtend was gaan brengen. Ze zijn maar 2min gebleven en veronschuldigden zich voor het ongemak
Ik was wel razend op het bedrijf naast ons.. Gelukkig zijn ze er nu mee gestopt maar ik HAAT het als vreemde mensen zich ' bemoeien ' met het lief en leed van andermans pony en zeker als dit erg misplaatst is