Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nens77 schreef:Mijn 7 jarige ruin heb ik nog iets meer voor betaald. Zonder toebehoren, was een manege pony. Maar we zijn toch zooooo waanzinnig blij met hem. We zijn echt voor zijn karakter gegaan, dat is toch wel belangrijker voor mij dan de prijs.
Dat heb ik overigens ook altijd met mijn katten gehad, dit zijn katten van ene bepaald ras omdat het ras qua karakter me heel erg aanspreekt.
Tsja en als je dan bedenkt dat zo een dier heeeeeel wat jaartjes bij je zou kunnen blijven (ik hou ze tot aan de dood) is dat toch doorslag gevend.
Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik voor 200,- meer of minder geen boterham meer of minder hoef te eten....
Nens77 schreef:@Veronique : eind augustus, hij kostte me 1950,-.
Waarschijnlijk iets teveel voor deze markt maar hij is echt ons maatje dus we hebben het er graag voor over gehad
Ragdollcat schreef:1700 is echt teveel hoor voor een 10 jarige waarmee je nog maar tot B niveau rijden kan en dat ze niet alleen buiten kan, dus wat heb je eraan? Je wilt toch eentje waarmee je lekker buiten kan rijden?
Ik zou verder zoeken hoor, Lange mannen kan je gewoon ook kweken hoor, door het gewoon te laten groeien.
Wees es eerlijk? als deze merrie kortgeschoren mannen had, dan keek je er niet eens naar om toch.
Er zijn meer haflingers te koop waar je meer aan hebt.

Nens77 schreef:@Veronique : eind augustus, hij kostte me 1950,-.
Waarschijnlijk iets teveel voor deze markt maar hij is echt ons maatje dus we hebben het er graag voor over gehad