Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:Het hele bericht (maar ook het onderschrift) spreekt mij erg aan. Hier wordt tenminste in alle openheid gezegd wat je vindt. Dat is iets anders dan iemand (of zijn paard) zonder argumenten en buiten diens medeweten zwart maken, waardoor onjuistheden niet rechtgezet kunnen worden.De heer van Lijssel heeft nog wel eens moeite om objectief te blijven.
Heeft ook een "klein probleem" met het KWPN om bloedvoeringen.
Gefrustreerd op het KWPN. Net als Karel.
Anton wil engels bloed weren om de geldersen te beschermen
Karel wil engels volboed weren om zijn shagyas te promoten.
Noem het woord "engels volbloed" in dezelfde zin als "gelders paard" en hij krijgt meteen een beroerte.
greetje schreef:Nou het verhaal van de Hr. Van Lijsel lijkt mij wel duidelijk. Heeft Dion van Groesen er ook niet op gereden?
sarabande schreef:Volgens mij was dat een Apollonios XX x Farn x Heemraad. Bij zijn goedkeuring had ik slecht ,weinig beweging en onregelmatig als aantekening.
Het is de enige die bij de G hengsten van de heren Hoek en Norel werd voorgebracht.
Maar ik weet dat dus niet zeker, ga ff geen oude IDS opzoeken Hans
Samsam"]
[quote="Stephany schreef:Begrijp ik dat jij ook bij de keuring van Guldenberg betrokken bent geweest Sarabande.....
Stephany"]
o,ja ik ben benieuwd, want ik heb al een aantal dingen gehoord over deze mooie hengst (afstamming van Farn) maar wat is er nu precies gebeurd?
[/quote]
[quote="Stephany schreef:Goh, toch wel triest hoor dat zo'n veelbelovende hengst de laan uit vliegt!! Wat is dat dan voor een middel wat ze gevonden hebben?
sarabande schreef:Volgens mij was dat een Apollonios XX x Farn x Heemraad. Bij zijn goedkeuring had ik slecht ,weinig beweging en onregelmatig als aantekening.
Het is de enige die bij de G hengsten van de heren Hoek en Norel werd voorgebracht.
Maar ik weet dat dus niet zeker, ga ff geen oude IDS opzoeken Hans
AWvL"]
[quote="sarabande schreef:Volgens mij was dat een Apollonios XX x Farn x Heemraad. Bij zijn goedkeuring had ik slecht ,weinig beweging en onregelmatig als aantekening.