lschaap11 schreef:Citaat:Ok maar ik wil vooral eentje om vrijheidsdressuur te doe het rijden hoeft niet
Tuurlijk, daarom staat in de titel ook de vraag of je er op kan RIJDEN ?
Amen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Esmee_98 schreef:Maar waarom wil je nou per sé een shet? Kwpn'ers kunnen net zo goed leuke beesies zijn

Citaat:Ja om te weten of dit mogelijk is daarom hoeft het nie noodzakelijk te zijn
Maar er mag een slotje op
bridgetF schreef:Vind het nogal zonde van je geld, je betaald stalling of weidegang voor een pony, waar je niks mee kunt. Ik denk niet dat je dat wilt, hoewel je natuurlijk wel leuk met ze kunt mennen of vrijheidsdressuur, maar rijden? Daar ben je te groot en te zwaar voor.
kelly534 schreef:bridgetF schreef:Vind het nogal zonde van je geld, je betaald stalling of weidegang voor een pony, waar je niks mee kunt. Ik denk niet dat je dat wilt, hoewel je natuurlijk wel leuk met ze kunt mennen of vrijheidsdressuur, maar rijden? Daar ben je te groot en te zwaar voor.
en niekje1991 ?, die rijd met haar shet. van 1.12 en ze is zelf 1.59, ze rijd zelf wedstrijden, met winst en krijgt keileuk commentaaar, ik vind haar persoonlijk niet te zwaar of veel te groot ogen.. ik zeg niet meteen dat iedereen gelijk op zijn shet van 1 meter moet rijden maar ik vind wel raar dat volwassen mannen wel met hun lengte en gewicht op ijslander mogen rijden.. en kleine mensen niet op grote shetlanders.. maar dat geheel mijn eigen mening en na het zien van zorro de dressuur shetlander,, en niekje1991.
er zijn genoeg andere dingen te doen met een shet!!
lschaap11 schreef:Citaat:Ja om te weten of dit mogelijk is daarom hoeft het nie noodzakelijk te zijn
Maar er mag een slotje op
Maar als het niet hoeft, waarom zou je het dan willen weten ? Denk trouwens dat je zelf ook wel kan bedenken dat het niet gaat. Heb iniedergeval nooit iemand van 18 of 20 op een shet zien rijden. Maar goed.
op een hengstje wat kwam om te dekken.... ben je mooi klaar mee haal je je hengst weer op....
je kunt werl shet pakken om mee te mennen