Jij deed ook mee met de ABOP toch? Jou paardje is een beetje familie van die van mij hihi
CaylinnMae
Geplaatst: 24-11-12 16:34
Klopt inderdaad! Wij hadden niet onze beste dag, ze kan erg gevoelig zijn en ze was doodsbang voor die enorme boten die daar door het kanaal varen Daarnaast nog veel stress bij mij en het feit dat ik er met springen bijna af lag doordat ze met nogal veel uhm...'vermogen' springt
Ach dat ene puntje .... we gingen voor een B dus missie meer dan geslaagd. Volgend jaar gaan we voor de AA hebben we bedacht, dan rij ik hem zelf in de dressuur en Maris springen en buiten. Dan moet dat helemaal goedkomen. Maargoed eerst maar eens die ster-stempel en dan zien we wel weer verder. Moet hem ook nog heel zien te houden (en Maris ook, die was beetje uitgerekt geloof ik hahaha).
Cural is gewoon balen, maar als hij niet lekker in zn vel zit dan zie je dat terug in je puntenlijst helaas. Maar niks mis met een B als ik zo de andere uislagen bekijk van andere dagen, poeh wat een boel C-tjes. Tis alleen balen als je er zelf meer van verwacht.