Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ingeeusa schreef:Heey door omstandig heden heeft de Merrie de keuze voor ons gemaakt! Zij blijkt.nu nl niet drachtig. Ineens onwijs hengstig. Dus we gaan contact opnemen over de mogelijkheid om.ipv ahoy nieuwe dekking deze door danser te laten.doen
), maar wel heel leuk.
ingeeusa schreef:Ik ben opzoek naar een hengst die haar galop kan verbeteren.
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/258901
Op zoek ben ik naar een veulen voor mijzelf die nog steeds veelzijdig in gebruik is maar het liefst iets meer dressuur typisch.
Dit paard is tevens niet van mij maar van mijn schoonvader! hij fokt zelf regelmatig met Ahoy en Sander. daar komen leuk eveulens uit maar ik zoek meer dressuur typisch
), maar afhankelijk van merrie en fokdoel past het 1 wel beter als het andere.

En ik denk dat LSH dat ook een beetje had.
Heb foto's gezien van zijn veulens en die staan prima in het Gelders type als je het mij vraagt.
ingeeusa schreef:Ik denk zeker dat ik er met bv. chablis meer een dressuur model uit Kan Halen, Ben ik t mee eens! maaraangezien we komend jaar nog een ahoy zouden krijgen. Wil mijn schoonvader toch Liever eerst een een echte gelderse. Sorry dat heb ik idd niet best uitgelegd. Maar hij heeft voorrang:-P en hij is het met mij weer eens dat we wel op danser kunnen gokken ipv weer ahoy.
Maar hij is niet Gelderser dan Chablis.
ingeeusa schreef:De Merrie was dit jaar gedekt door ahoy helaas blijkt nu dat ze de vrucht verworpen heeft. Danser staat bij schilder op stal net als ahoy. Wij hopen op de mogelijkheid dat we ipv ahoy danser mogen gebruiken.
De keuze voor mij zelf zou eerder gaan richting een dressuurhengst. Danser is een luxer type dan ahoy vind ik en aangezien wij een hoop.goede nafok van ahoy hebben staan durven we nu de kans wel te nemen om voor danser te gaan. Mij. Dressuurveulen zal dan nog moeten wachten. Maar tegen die tijd zij. We meer dan 2 jaar verder. Dus Kan k daar nu niet verder over nadenken miss zijn er dan binnen het gelderse type.wel.hele.leuke!!!
)