Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eeffjjuh schreef:Leonoor schreef:En deze jaarling is door je vriendin gekocht van de fokker of zat daar nog een eigenaar tussen?
Hier heeft als het goed is nog een andere eigenaar tussen gezeten.
HijadelaLuna schreef:Contacteer Berdien of Karla08 eens. Berdiens paard heeft als 5-jarige vorige week een eerste premie gehaald. Maar ik moet zeggen, dat is wel een Vanner in de zwaarste/grofste vorm van het woord
Hij heeft ook een hoge premie gehaald omdat hij vooral Tinker was, naast groot, en niet zozeer paardachtig. Keurmeesters konden het beter uitleggen, maar daar komt het op neer. Groot, maar wel in het type staand.
Op zich vind ik € 1.500,- geen hele gekke prijs, maar de € 2.000,- die hier genoemd wordt vind ik echt te hoog. Het is wel een jaarling, waarvan je nog maar moet afwachten hoe hij uit gaat groeien. HijadelaLuna schreef:Berdien, ik bedoelde ook voor een foto van Flynn toen hij 1,5 was. Geen twijfel mogelijk dat wanneer je naar het NSvT zou gaan met hem hij onder de vanners zou vallen toch? Flynn is idd groot maar staat wel mooi in verhouding

Eeffjjuh schreef:Schimpje en JPtinkers, die van jullie zijn wel een stukje forser gebouwd met anderhalf jaar, als ik het zo zie. Zeker die van Schimpje heeft een lekker rond buikje