De laatste inschrijfdag is aangebroken, er kan voor de middag nog ingeschreven worden. Alle deelnemers ontvangen een zak wortelen van één van onze sponsors. Verder nog vele mooie prijzen. Kijk eens op onze Facebook Pagina WELSH YOUNGSTOCK WINTER SHOW.
Entree is gratis, dus kom rustig eens kijken. Tot 1 december.
dion1anouk
Geplaatst: 26-11-12 08:53
Toch maar ingeschreven Dion heeft de afgelopen weken niet zo heel veel getraind dus ons Noukie is wat bij gekomen
Mijn pony is ook niet echt dik denk dat ie te dun is om hoog te eindigen. Ach als ie zn best maar doet ben ik tevreden.
abba
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-12 09:03
Hoi, het is een Engelse Show (dat wil zeggen dat er zonder catalogus wordt gejureerd) en je mag dus óf geheel in het wit, óf in rijkleding (jasje, rijbroek, rijlaarzen) of in Engelse Stijl (tweedjasje of gilet, overhemd, nette broek, jodpurs).
Hoe kan ik nou ooit mn beest bijhouden in mn rijlaarzen
abba
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-12 15:47
Hahaha.... ik kan het ook niet hoor, maar je ziet het in Engeland regelmatig, dus. Ik breng zelf ook voor en doe dat óf in Engelse stijl met jodphurs schoenen of in het wit bij de Regionale Keuringen en dan heb ik gewoon gympies aan
alleen dat 'engels' bij de leading rein was maar een bij elkaar geraapt zootje haha.. ik doe zaterdag een zwarte broek aan, grijze bloes en een zwart giletje eroverheen. met dan heel charmant mijn wandelschoenen eronder omdat ik daar het beste op kan rennen haha. moet nog is een keertje gaan kijken voor fijne jophurs oid.
Oh mooi, ik doe mn witte rijbroek aan en wat wits erboven en de schoenen kijk ik nog wel even. Morgenochtend ga ik hem gewoon wassen, zal hij wel niet leuk vinden maar wie mooi wilt zijn !
Ik heb ook een leuke dag gehad, helaas 4e van de 4. Toch heel trots op mijn jonkie, 2 uur heen en terug in de trailer is ook nogal een ervaring en ze was keibestrating! Topper! Ik heb er allemaal nog weinig verstand van, maar vond het wel 'apart' dat de hengsten en de merries door elkaar geplaatst werden, ligt het aan mij of is dat lastig vergelijken? Meestal is dat toch niet zo? Gewoon interesse hoor, viel me op, was in Houten niet zo.
Wie heeft de foto's gemaakt vandaag? Ben benieuwd of er er een beetje goed op staan
Ik ben tweede geworden in de sectie d, een en twee jarigen. Ik was het niet helemaal eens met de geselecteerden voor het dagkampioenschap, vele draafden erg vlak. Maar ik zal er verder niets over zeggen, vond het voor mijn paardje een leerzame dag!