Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DePaardenman schreef:Painted Black x Krack x Jazz
Welke merrie's zou die moeten gaan bedienen?
Een groot deel heeft zelfs 2 of alle 3 in hun afstamming. amaze schreef:DePaardenman schreef:Painted Black x Krack x Jazz
Welke merrie's zou die moeten gaan bedienen?
Die van mij zou bv wel kunnen..(alleen dat gaat niet gebeuren)![]()
Het valt me (weer)op dat er zowiezo niet een hengst bij is die vrij is van Ferro , Flemmingh of Jazz bloed .Een groot deel heeft zelfs 2 of alle 3 in hun afstamming.
fokfanaat schreef:Alle 3 mijn merries zou kunnen, denk dat er nog zat zonder zijn hoor.
Waarom zijn er de laatste jaren nauwelijks hengsten zonder F,Fen J bloed ggk ? sportfokker schreef:Juist ja, dat moeten we zien te voorkomen.En hoeveel problemen zijn er bij de tuigpaarden vanwege inteelt/ lijnenteelt?
Marijkeeee schreef:En de springpaarden?
weule schreef:mijn mening van de verrichting vandaag:
De westpoint vond ik matig interessant, scheef in het lichaam, weinig beweging, simpel beestje...
De Ub40 iets beter qua beweging, matig in de rijderij, niet altijd even correct over de benen en flink gehoekt in AB.
De vivaldi veel uitstraling, mooie aanleuning, liet zich goed rijden, maar is wel heel erg richting basispaard(op type), zeker in de achterhand(platte croupe). maar wel fijn bewerkbaar in het rijden en over de benen.
de Painted black is mooi type, wel erg groot, goede rug erin, veel uitstraling, wat goede stukken, maar af en toe heel erg lastig onder de testruiter (verzet, uitslaan met de kop, bijna staken..) en toen weer tijdje toch wel mooi beeld, en toen weer flink in verzet op de aanleuning. Die vond ik op basis van vandaag lastig te beoordelen.