Lowland Arabian Cup 2012 - Assen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:01

myself133 schreef:
Ik ga vanmiddag pas, als de hengsten er zijn :). Dan wil mams wel mee, scheelt 10 km midden door assen fietsen met deze warmte (A)

Waarom deed jij niet mee gezien je onderschrift?

Hier 2 hele leuke dagen gehad maar wel zweten hoor poeh
Zijn gister 1e geworden met Ridden Class Mares, en vandaag 2e Ridden class mares&Geldings met gelijke score van nummer 1 uiteindelijk gaf zijn stap de doorslag op wie won dus ben super trots op mijn meisje dat ze zo wou lopen met deze warmte!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:10

Rianne_E schreef:
fenja schreef:
in welke klasse moet ze rianne?
O ja schroom niet en spreek mij maar aan. Ik ga nu die kant op :)

Ze zat in de liberty!

Super trots op mijn meisje Ribaykha die ondanks de warmte zich zo liet zien. Ben meer dan tevreden en heb genoten. Ook echt een kippenvel momentje toen ze zich zo vlot liet vangen en heel zeker van zichzelf op mij af stapte <3. Ook erg leuk om nu bij wat bokkers een gezicht te kunnen plaatsen, mag van mij wel weer zo'n meeting! :D

was wel even leuk ja en ook gezellig. Wat een leuke merrie heb jij en inderdaad dat ze zo mooi op jou af kwam lopen was erg mooi

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:41

Rianne_E schreef:
fenja schreef:
in welke klasse moet ze rianne?
O ja schroom niet en spreek mij maar aan. Ik ga nu die kant op :)

Ze zat in de liberty!

Super trots op mijn meisje Ribaykha die ondanks de warmte zich zo liet zien. Ben meer dan tevreden en heb genoten. Ook echt een kippenvel momentje toen ze zich zo vlot liet vangen en heel zeker van zichzelf op mij af stapte <3. Ook erg leuk om nu bij wat bokkers een gezicht te kunnen plaatsen, mag van mij wel weer zo'n meeting! :D

Hihi heb je samen met eh, Denise geloof ik ofzo, je heel hard toegejuicht hoor! :D Vond dat ze het heel goed deed, en vond het inderdaad prachtig om te zien dat ze zo zelfverzekerd naar je toekwam.

Rianne_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:27

fenja schreef:
was wel even leuk ja en ook gezellig. Wat een leuke merrie heb jij en inderdaad dat ze zo mooi op jou af kwam lopen was erg mooi

Ja het was zeker gezellig! En dank je wel, ben ook onwijs blij met haar. Alleen haar karakter is al goud waard :+:

Aleeneh schreef:
Hihi heb je samen met eh, Denise geloof ik ofzo, je heel hard toegejuicht hoor! :D Vond dat ze het heel goed deed, en vond het inderdaad prachtig om te zien dat ze zo zelfverzekerd naar je toekwam.

Jij was toch met ShamalArabians mee he? Voor ik straks de verkeerde voor me heb :P :o En klopt dat was Denise :)
Het was echt fantastisch om haar zo gauw rustig naast me te hebben staan en ze vol vertrouwen bij me kwam. Thuis doet ze dit altijd zo, maar op vreemd terrein is het toch altijd even afwachten wat ze dan gaan doen. En het aanmoedigen heeft zeker geholpen! Dus dank je wel :)

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:02

Bren79 schreef:
myself133 schreef:
Ik ga vanmiddag pas, als de hengsten er zijn :). Dan wil mams wel mee, scheelt 10 km midden door assen fietsen met deze warmte (A)

Waarom deed jij niet mee gezien je onderschrift?

Zijn gister 1e geworden met Ridden Class Mares, en vandaag 2e Ridden class mares&Geldings met gelijke score van nummer 1 uiteindelijk gaf zijn stap de doorslag op wie won dus ben super trots op mijn meisje dat ze zo wou lopen met deze warmte!

pff ik wou dat ik dat had gedaan toen ik nog volop reed! Mijne staat al meer dan een jaar zich dik te eten in het land.
Ik ben 1x eerder hier naartoe geweest en toen had ik niet gezien dat ze ook onder zadel waren. Ik kom verder helemaal niet uit arabierenwereld dus dan kom je er vaak te laat achter dat het is, ect.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 23:33

Rianne_E schreef:
Jij was toch met ShamalArabians mee he? Voor ik straks de verkeerde voor me heb :P :o En klopt dat was Denise :)
Het was echt fantastisch om haar zo gauw rustig naast me te hebben staan en ze vol vertrouwen bij me kwam. Thuis doet ze dit altijd zo, maar op vreemd terrein is het toch altijd even afwachten wat ze dan gaan doen. En het aanmoedigen heeft zeker geholpen! Dus dank je wel :)

Heb je helemaal goed voor je ja, dat was ik ;)

JosjeBE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:43

Nog ééntje:
Afbeelding

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:21

Josje het zijn echt prachtige foto's! (Heb de rest ook al bij Femke op facebook gezien).

Heb jij misschien tussen je foto's een foto van het halster van het hengstveulen die goud won? Hij had hem alleen zaterdag om want zondag was hij gestolen :( . Ik wil er graag een foto van (maakt niet uit als je het paard bijna niet ziet).

Fenja, Sandorra nog bedankt voor het mee zoeken naar (de dief van) het halster! Stond ik gewoon met twee echte bokkers te praten! :D

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:28

Bren79 schreef:

Heel mooi rijpaard had je onder je kont! Was grappig want ik stond net achter de omroep toen ze aan het rekenen waren voor de uitslag van zondag. En daar hadden ze nog even wat moeite mee!

Je mag ook trots zijn op jezelf met zo'n warm jasje aan! Ik moest afentoe de ring in rennen maar kon dan in de voorring weer even bijkomen maar jullie moesten zo lang rijden!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:34

hey wat grappig.
Wat is de wereld dan weer klein he.

Heel erg vervelend dat iemand het halster heeft gestolen. En natuurlijk hebben we helpen zoeken.
Jullie hadden het immers druk genoeg met jullie paarden.
Ik ben trouwens wel stiekem verliefd geworden op forelock's lotus. Wat een prachtig kereltje is dat ben heel erg benieuwd hoe die uit gaat groeien. Was op zoek naar foto.s van hem en had al even gezocht op de site van forelocks maar kon daar geen een vinden klopt dat?

En anders heb je misschien nog een mooie foto van hem?

Verder waren wij nog nooit bij zoiets geweest. Ik ben nog op zoek gegaan op internet hoe het no precies zit met puntentelling en wat je ou kreeg bij die punten. Heb niemand eerste of tweede premie horen zeggen dus dat gedeelte snap ik nog niet helemaal.
Verder waren het twee bijzondere dagen.

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:47

Er moeten nog steeds foto's van Lotus (en zijn 2 dagen oudere hals zus Yumeira) gemaakt worden. Misschien zit er wel wat bij van de show.

Premie keuring is weer wat anders (ik weet het is ontzettend lastig allemaal). Je hebt de premiekeuring dan word elk deel van het paard besproken (duurt vaak ook per paard langer dan een half uur) en bij de showkeuring is eigelijk meer een mode show. Je kan beter hier op kijken http://www.avsweb.nl als het goed is staat alles daar veel duidelijker omschreven dan dat ik uit kan leggen. Als je er nog geen wijs van word moet je maar een keer lang komen dan leg ik het jullie uit (en kunnen jullie Lotus knuffelen) :D

Bren79

Re: Lowland Arabian Cup 2012 - Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 08:37

Myrna jemig wat balen van dat showhalster, hopenlijk krijgen jullie deze weer terug (onvoorstelbaar dat er toch mensen zijn die niet van andermans spullen af kan blijven)
En was idd zweten haha gelukkig voor ons daarna de verkoeling van de baggelhuizerplas, en trots op mijn meisje ben ik zeker, 3 jaar niet van huis geweest maar daar liet ze niks van merken <3
En goed uitgelegd dat je show hebt als een soort modeshow waarbij plaatsingen tellen en daarnaast een aparte premiekeuring.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:51

Bren79 schreef:
Myrna jemig wat balen van dat showhalster, hopenlijk krijgen jullie deze weer terug (onvoorstelbaar dat er toch mensen zijn die niet van andermans spullen af kan blijven)
En was idd zweten haha gelukkig voor ons daarna de verkoeling van de baggelhuizerplas, en trots op mijn meisje ben ik zeker, 3 jaar niet van huis geweest maar daar liet ze niks van merken <3
En goed uitgelegd dat je show hebt als een soort modeshow waarbij plaatsingen tellen en daarnaast een aparte premiekeuring.

Whaha dan heb ik toen jij uit de plas kwam met jou gesproken terwijl je terug liep. Nooit geweten dat jij ook een bokker was?

@myrnav

De wereld is klein zo zie je maar weer. Balen van het showhalster. Snap niet dat mensen niet met hun vingers van andermans spullen kan afblijven.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:06

Kort donker haar toch? haha idd een bokker (misschien toch maar eens een keer wat subtiels bedenken wat dat duidelijk maakt, of is dat er al :+ )

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:07

Bren79 schreef:
Kort donker haar toch? haha idd een bokker (misschien toch maar eens een keer wat subtiels bedenken wat dat duidelijk maakt, of is dat er al :+ )

Dat klopt idd.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:16

Haha oke goed onthouden dus en juiste gezicht bij juiste bokker dacht al hmmmm wie zou dat zijn :D

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:20

Ik heb trouwens nog wel iemand met een rizla racing day pet zien lopen? en een grote rugzak op. niet aangesproken omdat m'n mams anders een beroerte kreeg :p. haha.

Wat zonde van het showhalster, hoorde idd nog dat ze dat omriepen. Helaas zijn er idd altijd van die mensen :S

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:25

Ik heb wel een aantal mensen gezien waarvan ik dacht dat 't bokkers waren. Maar goed, ben niet zo op-vreemden-afstapperig :o.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:26

Gewoon doen! Blijkt in de praktijk altijd gezellig. Vond het ook al grappig dat ik al een poosje met Amy zat te praten voordat ik uberhaupt door had dat zij het was :+

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:11

haha wat bonjoy zegt idd.
"Hé jij bent toch.." "oh.. niet?..eeeeh"

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:41

myself133 schreef:
Ik heb trouwens nog wel iemand met een rizla racing day pet zien lopen? en een grote rugzak op. niet aangesproken omdat m'n mams anders een beroerte kreeg :p. haha.

Wat zonde van het showhalster, hoorde idd nog dat ze dat omriepen. Helaas zijn er idd altijd van die mensen :S

Haha dat ben ik geweest kwam net van baggelhuizerplas en sandorra (tweelingzus) was al eerder naar sunrise terug gegaan. Ze had de autosleutel en die had ik nodig om mijn tas met zwemspullen weg te leggen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 06:12

Dan heb ik je volgens mij ook een paar keer gezien!

Rianne_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 08:22

Volgende keer kunnen we misschien een button doen met onze bokt naam erop :P

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:36

Rianne_E schreef:
Volgende keer kunnen we misschien een button doen met onze bokt naam erop :P

Waar is nou het "Vind ik leuk" knopje?

Rianne_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 12:47

Haha ja die mis ik hier wel vaker op bokt! Wel erg leuk om zo eens wat bokkers te ontmoeten :)