Manifestatie & Internationale ShetlandPony Show 1-4 augustus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Re: Manifestatie & Internationale ShetlandPony Show 1-4 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 15:49

Ciska is zo te zien niets vergeten en helemaal compleet ondanks haar zenuwen hahaha :P

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 16:39

Wat kost de intree? :) Of kost het niks, want we kunnen er niks over vinden op de site.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 17:22

Entree is gratis :j

Nou de eerste prijzen zijn alweer in de wacht gesleept :D *\o/*

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:58

Leuk om de eerste foto's al te zien! Zie ook alweer een paar bekende pony's voorbijkomen zo op die foto's.

Nou nog wachten tot zaterdag, dan ben ik er ook! (als toeschouwer dan).

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:31

Pfffffff, gesloopt. Was kwart voor 8 thuis, pony's het land in, andere pony's even een aai over hun bol gegeven en net m'n eten achter m'n kiezen.
Van FB:
Zo, een lange, maar leuke en geslaagde dag achter de rug. Roos en Mick hebben het goed gedaan onder het zadel, 8e met 170 punten in de B dressuur en 3e in de agility onder het zadel. Ik met Roos in de ZZ dressuur 216 punten en een 2e plaats, 129 punten aan de lange teugel klasse Midden2 en een 4e plaats, ook een 4e plaats in de vaardigheid en een 6e plaats met de agility aan de lange teugel. Caya heeft het ook super gedaan aan de lange teugel, 130 punten in de klasse licht, 4e plaats in een grote rubriek!!!! Niet gek voor mijn 3 jarige puppypaard (die nu gesloopt in de paddock staat).
Morgen weer!

Eerste foto die er vanmiddag al op stond van Mama_Rianne, ik ga straks even de rest kijken.
Afbeelding

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:35

Even een handje foto's van Mama_Rianne van mijn pony's. Super gaaf, leuk dat we er zo goed op staan!
Roosje voor de wagen, ZZ dressuur
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook ohz vind Roos wel een beetje leuk, B dressuur
Afbeelding

Afbeelding

Mijn super knappe puppypaard *\o/* . Klasse licht aan de lange teugel
Afbeelding

Afbeelding

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 13:13

Mocht er vanmiddag iemand foto's maken van de veteranen hengsten, ik hou me aanbevolen :D
Vooral Kees van Reijensbroeck!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 22:07

Ik heb Kees alleen omgeroepen gehoord. Niet gezien, stond met Roos voor de wagen te wachten.

Ben gesloopt. Heen alternatieve route door afsluiting ivm ongeluk + bij behorende file, op de terug weg weer. Reistijd was even lang, maar normaal is het alles snelweg, nu alles binnendoor. Dus dat was niet fijn voor de pony's, en ook niet voor mij.

Benno had een keurige 3e plaats op de keuring. Mooie ruinen rubriek! Broertje van mijn vorige witje stond op kop. Springen aan de hand deed hij super braaf. Agility aan de hand ook. Echt niet gek voor zo'n jonge pony.

Roos was nog echt moe en had spierpijn. Met het springen uitgebeld (verder niet gezien, was toen zelf met Benno in de ring). Best gaand rijpony was ze heel braaf en mocht ze achter een paar grand national pony's en rijpony talenten winnaars van afgelopen jaren aansluiten, dus niet verkeerd. Marathon heb ik afgezegd, vond ik echt te gek voor haar. Best gaand menpony heeft ze super haar best gedaan. Puur op karakter is ze door gegaan, heeft ze zich nog heel netjes laten zien en heeft ze echt alles gegeven wat er nog in zat. Moest haar zowat de trailer in tillen toen we klaar waren.

Ik ben gesloopt, morgen kijken wie er allemaal foto's van mij hebben.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 08:18

het was een ontzettend leuke dag gister.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:35

Heb ook genoten van iedereen :) was erg gezellig, leuk om weer eens wat volk in m'n tuin te hebben haha

Taikwanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:58

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 19:02

Gaaf! Jij bent echt overal geweest met je camera volgens mij.
Ik open je link en kom Roos als eerste meteen tegen!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:15

Taikwanda schreef:
binnenkort foto's beschikbaar van gebruik en recreatie op alle vier de dagen, kijk op http://www.oypo.nl/lilytromp

+:)+ Supergaaf! Had van mezelf geen foto's van de Lange Teugel proef en lange teugel agility (wel op film maar stills zijn niet zo mooi natuurlijk), en ben zeker wat leuke foto's op jouw site tegen gekomen. Ik ga op mn gemak nog wat uitzoeken denk ik!